2010. február 28., vasárnap

Rokonk, barátok, üzletfelek

A NAGY KÖNYV befejzése után majdnem egy napig nyugton voltam, nem tudtam eldönteni, mibe is kezdjek. Nyulak, csibék, tojások és bárányok keringtek a fejemben (nem, bárányok nem!), de úgy éreztem, valahogy mégsem ez az igazi TERV. Aztán rájöttem, hogy jön a tavasz, és miután az ősszel kötött sálamnek akkora sikere volt, újra próbálkozom valami lengébbel.

Nyakmelegítő lett belőle, de még gombot kell rá szerezni. Hogy mikor jutok ki megint a lakásból, kérdéses, de egyszer csak biztos. Nagy elhatározásom volt, hogy nem veszek fonalat jó ideig, amit persze nagyon nem tartok be, így Debrecnben is vettem egy szép nyers színű fonalat: majd csak jó lesz valamire. Sajnos csak 10 dekát, most aztán bántam, mert a sapkára már nem futotta belőle. Kénytelen voltam kombinálni. Először a horgo-blogn Eli által készített példányt csináltam meg, olyan sokan elkészítették már, és mindenkié nagyon tetszett, de amikor az enyém készen lett, azonnal Penelopé-üzemmódba kapcsoltam, végül ez lett belőle.

Befejezni csak kedden fogom, akkor majd kiderül, jó-e, vagy kell még hozzá néhány sor.
Ezek után azonban mégis csak győztek a nyulak. :o)
Először Kristina által készített Hasilein unokatesója készült el, de ott van vele a kisöccse is. Majd ha idősebb lesz, biztos ő is olyan szép nyurgára nő, mint a tesó. (Így látszatra inkább egy kutyára hajaz, de igazából nyúl.)
Aztán jött Nyúlanyó (aki csak az utolsó pillanatban kapta meg a köténykéjét, sokáig nyúl úrnak készült). Másodjára Nyuszifiú a répával végül Nyúllányka a babájával. Szerintem ők a nevelési tanácsadóban fognak kikötni. :o).

6 megjegyzés:

  1. Aranyos a nyuszicsalád nagyon :))))
    És a nyakmelegítőd is nagyon nagyon tetszik!!!! Meg a sapi is :)

    VálaszTörlés
  2. Ach Gott, ach Gott, ach Gott... ist das süüüüß!
    Das Baby so winzig, wie groß ist es?
    Das dürfen die beiden hier gar nicht sehen, dann kommen die nur auf dumme Ideen :o)
    Also ganz liebe Grüße zurück an den ungarischen Cousin!!
    Kristina und die Häschen!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a nyakmelegítő, és a sapi is. A nyuszik irtó cukik.

    VálaszTörlés
  4. Hallihallo,
    jetzt habe ich mir grad den ungarischen Cousin angeschaut und bin begeistert. Wenn den Häschen und Hasenliene sehen....ganz süüüß ist er - so klein.
    Liebe Grüße
    Babsie

    VálaszTörlés
  5. Hallihallo,

    bin wieder ziemlich gesund.
    Danke für die lieben Worte.



    Die Mütze und der Schal sind bezaubernd.
    Ganz bestimmt schön leicht für den Frühling.

    Bis nachher!

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  6. Danke für die netten Worte, das Kleine ist etwa 2 cm klein, und da jetzt ich krankgeschrieben bin, kommen noch welche vondieser Sorte.

    VálaszTörlés