2010. február 9., kedd

Cserebere ...

... fogadom, többet vissza nem adom. :o) Mondtuk gyerekkorunkban, amikor úgy véltük, valamilyen számunkra előnyös cserét sikerült nyélbe ütni. Nekem most sikerült. :o)
Történt ugyanis, hogy vagy 2 hete Lonci-Janka szebbnél szebb neszesszerekkel kápráztatott el bennünket a blogján. Én meg gondoltam egy merészet - legfeljebb nemet mond -, és felajánlottam neki, hogy akár még delfint is hajlandó volnék horgolni érte cserébe. :o)) Szerencsémre belement az "üzletbe", és sokkal egyszerűbb állatkákat kért . :o) A levél már pénteken a postán lapult, de ebben az időben nehezen jutottam el odáig. Ma viszont, amikor kibontottam a borítékot, nagyon megörültem. A kért neszi - ami egyébként olyan szép, hogy bizisten sajnálom használatba venni - más meglepetéseket is rejtett. Ezek a kis állatkák valami gyönyörűek. Tökéleseten, precízen kidolgozva ... húúúú! A nyuszi bojtos farkincájába külön beleszerettem. .o))) Nálam mától már tavasz van. :o)
És tényleg én jártam jobban. : o)))
Köszönöm Janka, innen is.
Díjesőt is kaptam:o) Mindenkinek köszönöm, nagyon jól esett, hogy rám gondoltatok, de arról majd más alkalommal.
Das sind nicht meine Geschöpfe :o), die habe ich getauscht.

2 megjegyzés:

  1. Liebe Eta,

    die Verlinkung ist fertig. Vielen Dank für die Beteiligung.

    Dein Kommentar hat mich sehr gefreut. Sehr lieb. Dankeschön!

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik a csere és meg vagy elégedve!

    VálaszTörlés