2010. február 16., kedd

Hasznos holmik avagy dobozoltam

Vasárnap, amit már a horgo-blogban megírtam, elfogott a vágy, hogy én is alkossak valami hasznosat. Mindenféle dibdábságokat halmozok fel, mire jó ez? Szóval, előbb egy székhuzatnak estem neki, de annyira ronda lett, hogy inkább lefejtem. Aztán eszembe jutott, hogy láttam egy mobiltokot, amin cicák voltak. Nem pont ilyen, de efféle. És nálam szemüvegtok lett belőle.

Viszont nem is tetszik. Akkor jöjjön az elefánt. Készítettem egy vázlatot, majd egy mintadarabot. Ez már jobban tetszik - talán mert saját:? :o) (A horgo-blogba feltettem a mintát, ha valakit érdekel.) Ezek még tegnap készen lettek.

Délután dobozoltam. A kreativitásom (már mint a kellélek és hozzávalók) ugyanis kicsapott a medreiből, és egy kis lakásban ez elég zavaró. Tehát szereztem egy nagy dobozt, és feláldoztam egy asztalterítőt. Bevontam vele a dobozt, megpróbáltam elsüllyszteni benne azokat a dogokat, amelyek egyelőre nem kellenek. Most viszonylag rend van, de meddig marad ez így?? :o)
Majd az egyik ollónak készült egy ruha, naná, hogy macis. De csak azért mert az elefántormány nem mutatna jól.:o)

Végül újat próbáltam. Ahogy már többször megjegyeztem, nem tudok varrni. Gépem sincs. Illetve van egy NDK-s elemes játék varrógép valahol. (Egyenesen lehetett varrni vele. Kipróbáltam.) Amivel az én gyerekem sose játszott. (Miért? Nem is értem.) Nem mondom azt, hogy egy gomb vagy egy nadrágszár felvarrása problémát jeletene, de a nagymamám tuti lefejtetné, ha látná az eredményt. Többször is. Viszont egyre-másra szembesültem azokkal az édes kis macikkal, amelyeket Rita varrószakkörében készítettek a lányok, és nem bírtam volna aludni, ha nem vágok bele. Tehát rajzoltam egy sablont, kerestem egy anyagot - semmit nem dobunk ki - egy levágott ingujjat , és kiszabtam. (Már ha ezt a nyiszatolást annak lehet nevezni:o) ) Majd összeférceltem, kifordítottam, vattát bele, és körbevarrtam valamilyen öltésekkel. Igazi varrástudósnak nem mutatnám meg közelről. :o))) És mivel ingujj volt, adott volt a mandzsettán két gomb, ez lett a szeme. Igazi okoska kinézete lett vele. A sálra még talán kellenének rojtok. De azt mondhatom, hogy ennyi idő alatt 3 tildás macit horgolok meg. :o(
Ma egyébként nem dolgoztam, azért értem rá ennyire. Holnap meg utazom. Viszont még nem értem rá összeszedni, amit el akarok/ kell vinni. De még hosszú az éjszaka.
_____________________________________________________
Heute war ich zu Hause, und habe viel geschafft. Das Etui mit der Katze und dem Elefanten stammen noch von gestern. Der leztere ist ein eigener Entwurf - auf dem horgo-blog ist er gezeichnet.
Die Kiste habe ich heute gehüllt und viele meiner Sachen darin versteckt, und der Teddy ist nur ein Versuch, ich kann nicht naehen. Und ich denke ich will es auch nicht. :o)

3 megjegyzés:

  1. Én is mindig csapongok a technikák között, szerintem egész aranyos lett a macid :)
    Szorítok neked holnap!!! Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Saját példám alapján: egyre nagyobb dobozokra lesz szükség...
    (Ha rendet szeretnék a lakásban, akkor az egészet bedobozolom a gardróbba.)

    VálaszTörlés
  3. Persze,tudom, az egyik ágyneműtartót már régebben előléptettem fonaltartóvá :o)

    VálaszTörlés