2010. február 4., csütörtök

Kriszta! Elkészült!

Kriszta ötletén fellelkesedve én is készítettem egy füzetborítót. Tavaly kaptam a szülinapomra egy nagyon szép színváltós fonalat, de csak 5 dekát. Ez nagyobb lélegzetű munkához kevés, és annyira színes, hogy állatkának nem jó. (Ez még nem bizonyított, most kísérletezek valamivel.) Szóval csak nézegettem, hogy mi is legye belőle. De amikor Kriszta borítóját megláttam, azonnal tudtam, hogy a fonal visszakerül a feladóhoz. :o) A munka kezdetén volt egy olyan érzésem, hogy az 5 deka kevés lesz. És tényleg. De ez a sárga feldobja.
Karácsonyra készítettem egy kézírásos szakács- emlékkönyvet ( sütireceptek, és a sütik fogyasztásakor, készítésekor történt emlékezetes események), és most ez a sima kockás spirál új ruhát kapott.
Ma egy kreatív kelléktárban megláttam ezeket a betűket, és elcsábultam. A gond csak az volt, hogy nem tartanak ékezetet, de megláttam egy doboz gyöngyház gombot, és azonnal tudtam, hogy ideális ü betű lesz belőlük. A képen nem nagyon látszanak, pedig szépek. Most már csak az a kérdés, hogy praktikus-e ez a megoldás a konyhába.

2 megjegyzés:

  1. Wow, nekem nagyon nagyon tetszik, és teljesen egyedi!!!! Szuper lett! Szerintem a konyhában sem lesz gond vele :)

    VálaszTörlés
  2. Nein, die Anleitung habe ich nicht gefunden.
    Hast Du einen Link für mich?

    Hoffentlich, sie ist soooo süß!

    Pfiffigste

    VálaszTörlés