2010. február 12., péntek

Díjakrul





Köszönöm Piszke anyócának, Elinek, és Krisztának, hogy gondoltak rám, igazán jól esett, és kellemes meglepetés volt. Örültem neki, hogy vannak, akiket érdekel, amiket csinálok. (A számláló szerint egyre többen. :o) ) Kriszta már karácsony előtt is megtisztelt egy díjjal, de akkor vonakodtam elfogadni a feltételek miatt. Most úgy gondoltam, legyen együtt mind a 3. Jól fognak mutatni:o)
Szóval a feltételek:
1. Köszönd meg, annak akitől kaptad a díjat. Megtörtént.
2. A logót tedd ki a blogodra. Ez is.
3. Linkeld be a személyt, akitől a díjat kaptad. Rendben.
4. Írj magadról 7 dolgot, melyek érdekesek lehetnek másoknak. Összehoztam :o)
5. Add tovább 7 blogbarátodnak ezt a díjat.
6. Linkeld be őket.
7. Hagyj nekik megjegyzést, hogy tudjanak a díjazásukról.


A többi még hátra van.
Szóval a hét dolog:
1. Nem voltam, vagyok biztos benne, hogy mindenkit érdekel, amit el tudok magamról mondani.
2. A legnehezebb dolog önmagam legyőzése. (Tudjuk ezt már Lázár Ervin Ló Szeranfijától is. o)
3. Fontos gondolat, és mostanában sokszor idézem Hemingway öreg halászát: "De hát az ember nem arra született, hogy legyőzzék – mondta. Az embert el lehet pusztítani, de nem lehet legyőzni."
4. 3 évvel ezelőttig nem horgoltam, inkább olvastam, most megpróbálom összeegyeztetni a
kettőt, mert a horgolás lassan létszükséglet számomra.
5. Az eddig készült figurák legnagyobb részét elajándékoztam barátoknak, ismerősöknek, illetve szeptember óta a közeli nevelési tanácsadó játékgyűjteményét egészítik ki.
6. Szeretek/-nék utazni, nyüzsögni, jönni-menni.
7. Óriási ellenérzéseim voltak vagy 10 éve a számítógéppel szemben. De minden jel arra mutat, hogy fejlődőképes vagyok. :o)

Hétből négy feltétel megvan. Sz egész jó arány. A maradék hárommal az a baj, hogy mostanában nem nagyon követtem még a kedvenc blogjaimat sem, így fogalmam sincs, ki kapta meg, ki nem. De az az érzésem, akiket én nézegetni szoktam, már valamennyien büszke tulajdonosai ezeknek.
Ha mégsem, kérem, vegyék bármelyiket szeretettel.

1 megjegyzés:

  1. Liebe Eta,

    vielen Dank für den Hinweis auf die Awards.

    Einen nehme ich mit.

    Bitte komm aber nun auch zu mir und hole Dir den passenden Dankesaward ab. :-D

    Bis gleich, ja?

    Pfiffigste

    VálaszTörlés