2010. február 21., vasárnap

Egy kaptafára avagy a három Grácia

Eredetileg azt terveztem, csütörtökön még Pesten maradok, és megismétlem a novemberi kiruccanást - jó lenne megnézni a Degas-tól Picassóig kiállítást. Ám ember tervez... a vírus meg végez. Így hazajöttem, és itthon nyögtem. Meg horgoltam. .o)
Ma annyira szép idő volt, hogy nagy kedvem lett volna elmászkálni, de hát... a csütörtöki vírus még dolgozik. Így csak annyit tettem, hogy "kertészkedtem" egyet, azaz rendbe tettem az erkélyen a virágládákat, és egy hirtelen jött ötletből kiszórtam egy halom fodros petrezselyem- és zsázsamagot. Majd kiderül, korán van-e. A snidling szépen zsendül.
Szóval horgoltam:.
Az elkészült munkák egy részét a horgo-blogban mutattam meg. Azok nem állatkák.
Lonci-Janka Csámpáskája a héten nagyon megtetszett. Előbb arra gondoltam, én is varrok valami hasonlót, de még élénken élt bennem a múlt heti mackóvarrás emléke, ezért inkább letettem róla. :o(
A figura azonban nem hagyott nyugodni, így kitaláltam a saját formát, amit horgolni lehet. :o)
Mindjárt háromféleképpen alakítottam ki őket, így lettek ők a három Grácia. :o)

Aztán a madarak következtek, gólyát rendeltek, de inkább lúd lett.

Végül Zsuzsa napra készítettem egy mobiltokot, ami első ránézésre nem az. :o)



És már ekkora a madárállomány:

1 megjegyzés: