2010. május 25., kedd

Retró 2

Hiába kellene sok egyéb más dolgot elvégezni, belém bújt a kisördög. Meggyőztem magam, hogy se a szemem, se a gyógyszerek, se a foltjaim miatt nem lehetek sokat napon. Azaz kerti munkáról szó sem lehet. De ha mégis kidugom az orrom a lakásból, és kiülök az árnyékba, csak nem a 46 dogát cipelem magammal! Még akkor sem ha, praktikus okokból roppant egyszerűen javítható feladatlapokat írunk mostanában. Szóval más munka után néztem. Egy kedves felszólításnak eleget téve újra Mazsolát és Manócskát jelenítettem meg, és hogy ne legyen senkinek hiányérzete, megpróbálkoztam Tádéval is. (Réka, jó így?:o) ) Meg fontolgattam, mit készítsek a horgo-blogos játék harmadik fordulójára, de nagyon meg van kötve a kezünk. Azért valami már elkészült. :o)) Kerek, és a tiltásnak megfelelően nincsenek nyúlványai, de nem lettem hűtlen magamhoz. :o) Pedig először elszontyolodtam, hogy kihúzták a talajt a lában alól. :o(Még egy hét, és látható lesz.
Vajon eláll-e valaha? Nagyon rosszul esett a hétvége és a mai nap is. .o(

10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek! Én is a Futrinka utcában kalandozom ám! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon aranyosan sikerültek ők is :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Tádéra már alig emlékeztem.
    Hekka! Kíváncsian várom, Biztos szépek lesznek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szépek lettek!!Teljesen igaziak!De hát igaziak nem?!:-))

    VálaszTörlés
  5. :o) Ahogy bennem élnek. ÉS én még fekete fehérben láttam őket. :o)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek. :) Mind annyira olyan, mint a mesében.

    VálaszTörlés
  7. Eta, Te drága! Komolyan könny szökött a szemembe! Szuper! Gyönyörűséges! Fantasztikus! Mindent felül múló! És hogy ennyire gyors vagy, eláll minden szavam. Ma van Dávid fiam szülinapja, megmutattam neki, erre azt mondta anya ugye nekem is lehet ilyen!
    Mondtam majd meglátjuk! Nem akarom lelőni a meglepetését!
    Milló-millió köszönet!

    VálaszTörlés
  8. Jól kezdődik a napom. :o))

    VálaszTörlés
  9. Der blaue Wichtel ist ja zum Verlieben, sooo süß

    VálaszTörlés
  10. Die waren in meiner Kindheit abends in einer Fersehserie, und haben sich als eine Familie benommen, der Wichtel der Papa,und das Schweinchen der gro3e Bruder, der ein Brüderchen bekommen hat.

    VálaszTörlés