2010. február 23., kedd

"Akarsz-e játszani?"

"A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani,
akarsz-e együtt a sötétbe menni,
gyerekszívvel fontosnak látszani,"

Kamaszkoromban az egyik legkedvesebb versem volt. És hittem is, hogy az a játékos kedv, szándék, ami akkor bennünk van, megőrizhető. Talán
olykor/ gyakran még most is hiszek benne. És látom azt is, hogy mennyien invitálják játékra a blogosok népét. Hát csatlakozom én is.
Felajánlom kisorsolásra a minap bemutatott három Gráciát.

De ha valakinek ők jobban tetszenek, hát madárékat:
És még mindig lehet válogatni:o), kérheted Röfit, Macit (bár inkább olyan, mint egy evok) és Elefánit:
Mindössze annyi a feltétel, hogy válaszd ki melyik triót szeretnéd (csak hárman költöznek), hagyj üzenetet ennél a bejegyzésnél, illetve tedd ki a választott képet a blogodba. Ha nincs blogod, elég a bejegyzés. :o)) Sorsolás vasárnap este. Utána kérek majd postai címet, de ez már egy másik bejegyzés lesz.
Kíváncsian várom, lesz-e aki szeretné őket. :o)

13 megjegyzés:

  1. Ó, de jó. Nagyon tetszenek az állatkáid. Nagyon örülnék, ha hozzánk költözhetnének. Madárékat választanám, mert a kislányom odavan a madarakért. :)

    VálaszTörlés
  2. Hallihallo,

    vielen lieben Dank für Deinen lieben Kommentar. Ich bin Dich auch schon seit längerem am "Beobachten":
    Ich liebe Deinen kleinen Elefanten. Der ist so süß und hat einen so netten Gesichtsaudruck.
    Toll, dass wir uns auf Deutsch schreiben können ;o).
    Einen schönen Tag und viiiiele liebe Grüße
    Babsie

    VálaszTörlés
  3. Szintén madár rajongó vagyok és játszanék értük hátha szerencsém lesz. Gyere te is játszani hozzám az ajándék még titok.

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy!! Én is szívesen játszanék! A lányaim a három Gráciának nagyon örülnének! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édes mindegyik! Én a Gráciákat választanám.
    További szép alkotásokat kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, hogy nekem szabad-e még játszanom, hisz már van egy csomó gyönyörűségem tőled :) Úgyhogy ezt most kihagyom, hadd gyönyörködjenek benne mások is, ne legyek telhetetlen :)))

    Kukk be hozzám, Díjat kaptál :)))

    VálaszTörlés
  7. Már háromszor legalább írtam hozzászólást és nem sikerül!
    Sírni fogok! Pedig a Blogomba is kitettem ezt a szupi kis játékot!
    A madár családra vágyakoznánk Dávid fiammal!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mindig is csodáltam, aki tud horgolni. Szeretnék én is játszani az első hármasért, a Gráciákért. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Én is szívesen játszanék! Egy nagyon kicsit tudok horgolni, de nem vagyok ilyen ügyes! Mindegyiknek örülnék, de a három Gráciának különösen. :O)))

    VálaszTörlés
  10. Én is jövök játszani!Juszt is!!A három gráciát szívesen látjuk igaz a többi is nagyon édes!

    VálaszTörlés
  11. Mégiscsak :))) Jövök én is játszani, Röfiéket szeretném, ha esetleg.... Megyek kiteszem :)

    VálaszTörlés
  12. Jaj még vasárnap este van bejutok ???
    De ha elkéstem sem baj majd máskor !:)

    VálaszTörlés