2010. március 1., hétfő

Kockadobás és véletlen

Megtörtént a sorsolás. Mivel mindegyik trióra 6 fő vagy annál kevesebb jelentkezett, és én nem tudok olyat varázsolni a géppel, hogy véletlenszerűen generáljon számokat, úgy döntöttem a kockadobás jelenti majd a véletlent. A jelentkezés sorrendjében megszámoztam a jelölteket és dobáltam. Sajnos névsor nem látszik rendesen a lapon, de a bejegyzésnél ellenőrizhető.
Így aztán a madaras csapat Jandóé.


A három Grácia Latinkáé



és mivel Röfiékre Kriszta jelentkezett egyedül, Marika meg nem választott, így őt odasoroltam, hogy kétesélyes legyen a játék, és úgy választottam, mit a rulettben: páros-páratlan. Így Kriszta kapja a Röfiket. Közjegyző nem volt, de szavatolom, hogy rendben ment minden. :o)

6 megjegyzés:

  1. Húúúú, nagyon köszönöm! Ilyen meglepetést. :))) Már jobb lett a napom. Nagyon örülök nekik, és biztos Janka is odalesz értük. Majd károghat és csipoghat kedvére. :)

    VálaszTörlés
  2. De jó :))))) Köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a besorolást nem mertem választani mivel azt hittem már késő.:))
    Gratulálok a nyerteseknek !

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örültem, hogy játszottatok velem. Az ajándékot valószínűleg csak a hét második felében vagy a jövő héten tudom majd feladni, mert még mindig nem gyógyultam ki az aktuális nyavalyámból. :o( De igyekszem.

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés