2009. december 28., hétfő

"kék a lába, zöld a szárnya"

Vagy fordítva? Sose tudom megjegyezni. Ennek mindenesetre már ezek maradnak a színei, ha összekevertem is. Az ünnepek alatt, amikor éppen nem valakinél voltunk, vagy nem volt itt valaki, járt a kezem, és izgi dolgok készültek. Ez a jó a karácsonyi előkészületekben :o) Az ember főz 6 napra való ételt, és szerencsére 5 napig ki is tart. :o) De most még mindig nem mutatkoznak be az állatkák, csak egy, mert" ő" nem titok, és nem meglepetés:

Kivételesen meg vagyok vele elégedve. Pedig "mintás", igaz, vagy 16-szor lefejtettem, újra kezdtem, mert nem tetszett. :o))
Ja, és nagyban megkönnyítette a dogot, hogy hozott a Jézuska egy olyan állólámpát, aminek forgatható az egyik része, és így már este is jól látok. És olyan kiütéseket, amik 4 napja nem akarnak elmúlni. Sőt... Még jó, hogy hipi-szupi, érzékeny bőrre való testápolót vettem!:o(
Akkor most indulok a postára. :o) Jó lenne, ha sietnének a kézbesítéssel. :o)

3 megjegyzés:

  1. Aranyos a kismadár, na de a delfin!!!! Teljesen belezúgtam már képről is, alig várom, hogy a kezemben tarthassam :)))) Jaaaj, nagyon nagyon köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ohhhh, der Fisch gefällt mir.

    Er passt bestimmt gut in ein Aquarium.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  3. Ist das eines der Küken, die Du meintest?

    Das ist ja sehr niedlich.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés