2009. december 23., szerda

még egy...


Még egy..... és még kettő. Ezzel együtt már elég lett, és mindenki kapott, akinek szántam.
Tegnap jó volt bemenni. Az utolsó napok súrlódásainak nyoma sem volt, mindenki köszöntött mindenkit, apró ajándékokkal leptük meg egymást, és ez jó volt. (Ami külön nekem jól esett, hogy ezt valamikor én (is) kezdtem meghonosítani, és általánossá vált. (És van, aki emlékszik rá!! :o))) )
Nagyon sok szép kreatív ajándékot kaptam, sok mézest, én meg azzal a bizonyos bonbonnal kedveskedtem mindenkinek. Egyiket-másikat majd megmutatom, mert megérdemlik, de most nincs időm, kedvem.... Eső!!!:o()
Az angyalkákat a közvetlen munkatársak kapták a bonbon mellé.
Már megint bebizonyosodott, hogy az anyagnak lelke van, mert a két fehéret egyáltalán nem ilyennek szántam, hanem olyannak, amilyet a Hakelfreude egyik bejegyzésében láttam.
De ez lett belőle:" Még hogy hull a pelyhes fehér hó! Csíkos, szürke eső esik!" Brrrr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése