2009. december 4., péntek

Hűűűűűű! Díjat kaptam! Hurrá!

Igazán kedves meglepetés ért. Krisztától díjat kaptam. Nagyon örülök, mert .... nagyon örülök.
És legszívesebben mindenkit megneveznék, akitől - tudtán kívül -bátorítást kaptam, hogy megmutassam másnak is, mivel töltöm az időmet, de nem tudnék mindenkit felsorolni. Így csak néhány horgolós blogolónak küldöm tovább a díjat. (Külföldre is lehet? ) Jóval többen vannak persze, akiket naponta meglátogatok, de őket annyian ismerik, hogy valakitől biztos megkapják majd ezt az elismerést is. :o)
Anyahajónak, akihez egy német lapról jutottam :o), és nagyon tetszik a kiegyensúlyozottsága és persze, amiket csinál.
hordosvnak, akitől többször kaptam már inspirációt a dolgaimhoz (így lehet szépen mondani, hogy adaptáltam néhány ötletét. :o) )
Zsukkának, aki szintén készít állatkákat.
És ajánlom még Pfiffigstének, aki saját leírása szerint pont úgy dolgozik, ahogy én - minták, leírások nélkül.
Kriszta! Még egyszer köszönöm. És majd kitanulom, hogy lehet oldalra "felszerelni" és akkor nekem is lesz díjam. :o)))

11 megjegyzés:

  1. Hi, vielen Dank für die Einladung. Ich hab das jetzt nur noch nicht so richtig verstanden. Leider kann ich ja auch Deinen Beitrag nicht übersetzen. Könntest Du das nicht Ausnahmsweise in Deutsch beschreiben?

    Was soll ich denn jetzt machen?:-D

    Liebe Grüße Pfiffigste

    VálaszTörlés
  2. Hallo,! du sollst nichts weiteres machen, als das Zeichen bei dir anzubringen und stolz darauf zu sein, dass ich dich für eiene solche Bloggerin halte, deren flei3ige Haende die Adventszeit verschönern. :o)Und dass wir eine ganz aehnliche Arbeitsmethode haben.
    In meinem Post hie33 es weiter, dass es eine tolle Überraschung war, dieses Award zu bekommen, und dass ich es vielen Bloggerinen weiterschicken könnte, aber ich nenne nur diejenigen, die aehnliche Figuren haekeln wie ich.
    Alles Gute: Eta

    VálaszTörlés
  3. Igazán nagyon szívesen :) Meglepődtem volna, ha a Mikuknak nincs nagy sikere, annyira aranyosak, hogy lehetetlennek tartottam, hogy valakinek ne tetszedjen :)
    A testreszabásnál van olyan, hogy modul hozzáadása, ott találsz olyan modult, hogy kép... szerintem menni fog :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Eta :o)! Nagyon köszönöm a díjat, és meg merek esküdni rá, hogy tegnap már kommenteltem ide ugyanezt, fogalmam sincs, miért nem jelent meg! Remélem ez a komment már célba ér :D!

    Köszi még egyszer, nagyon jó esik!

    VálaszTörlés
  5. Ohhh, ich freue mich wahhhhhnsinnig über die Auszeichnung.

    Vielen Dank.

    Ich werde es mal verlinken. Kannst Du mir dann nochmal sagen, ob ich es richtig gemacht habe?



    Meinst du das Bild mit dem Kecksmännchen?

    Liebe Grüße.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  6. Gut gemacht! es freut mich wenn es dich freut. :o)

    VálaszTörlés
  7. Jaaaaaa, ich freue mich jeden Tag darüber, wenn ich es sehe und denke an Dich.

    Alles Liebe.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  8. Ich hätte da mal eine Frage ...

    Darf ich Deinen Blog für ein lustiges Spiel einplanen? Ich würde gerne ein paar Bloggerinnen zu Dir schicken und sie etwas schreiben lassen. Könntest Du danach bewerten, was Dir am besten gefallen hat?

    Hast Du Lust?

    Wenn Du mir antwortest, antworte bitte so, dass die andern nicht erkennen, was geplant ist.

    Ich hoffe, Du bist einverstanden?

    Liebe Grüße.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  9. War das eine versteckte Antwort in meinem Blog?

    Liebe Grüße.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Pfiffigste,
    Hast du meine Antwort gefunden? Ja, ich spiele gern mit.

    VálaszTörlés