2009. december 16., szerda

Karácsonyi húzogatós

Megérkezett elihez az ajándékom. :o) Egy kicsit aggódtam, hogy elkóborol valahová, mert már több, mint egy hete feladtam. De mind egy szálig megvolt. Láttam, mert lefényképezte.:o) A cicákat egy kicsit megviselte a bezártság, de majd a szabadban összeszedik magukat. :o)
A tegnapi nap úgy hatott rám, hogy délután eldőltem, és reggelig csak néha éreztem fel. Így az angyalok serege még mindig csak 7,5 tagból áll. Hiányzik még... legalább ennyi. :o( Pedig már nem szórakoztatnak annyira. Most leginkább elefántot szeretnék látni. Vagy zsiráfot. Esetleg egy sünt.
Kaptam közben díjat is, nagyon-nagyon köszönöm Krisztának, hogy megint gondolt rám, de azt hiszem, erre a díjra méltatlan vagyok. És Zsuzsinak volt egy kiváló ötlete . Éltem is az ajánlattal, és felfedeztem egy másik Krisztát. :o) Nagyon szép képei vannak, és amint kiderült, jó ötletei is, ha a csokiról van szó. :o)
Ja, és valamelyik este gyártottam só-liszt figurákat, de még nem vettem rá magam, hogy kisüssem őket, és nem kerestem meg a lapmágnest, hogy hűtőmágnessé váljanak. De majd mindenre sor kerül. Biztos.

3 megjegyzés:

  1. Véleményem szerint megérdemelted. Elnéztem a horgolt állatkáidat, amik ugye úgy születnek, hogy nem leírás alapján, hanem érzésre, kipattannak a fejedből, az ujjaid alól. Szerintem ez mindenképp nagyon kreatív dolog, ezért is gondoltam rád :)

    VálaszTörlés
  2. Hi, LOL.

    Manchmal bin ich schon ein wenig doof. Ich hab ja in der Überschrift schon verraten, was es sein soll.

    Woooooo sind die Engel. Dick? Dann will ich sie erst recht sehen.

    :-D

    Liebe Grüße.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  3. Ich habe 6 Stück fertig, 3 halbfertig, und brauchte noch wenigstens 5, aber so richtig Spa3 machen sie jetzt nicht mehr. Bis Dienstag zeige sie aber noch nicht. :o))
    Schönen TAg noch.
    Eta

    VálaszTörlés