2011. augusztus 23., kedd

Évforduló

Most látom, hogy nem ma, hanem tegnap volt 2 éves ez a blog. Pedig azt terveztem, hogy megjövök Pestről a tanévnyitó konferenciáról, és jól megünneplem. Torta, tűzijáték meg effélék. De hát lekéstem ... Tehát lemondok a tortáról, tűzijáték meg úgyis volt a napokban. Elgondolkodtam, mit jelent nekem ez a blog. (Ilyenkor illik ez, nem?) Eleinte eléggé nem értettem a blogvilágot, volt ahol szorgalmasan tettem megjegyzéseket, és soha semmi választ nem kaptam. Akkor azt gondoltam, bizonyára nagyon zárt világ ez, újakat nem nagyon fogadnak be. (Egy kicsit rosszul esett, nem tudtam, talán a blogomat érintő kritika volt-e a hallgatás.) Aztán egyszer csak lett egy állandó olvasóm (Marika, elküldenéd a címed, vagy... jössz a foltvarrós találkozásra, mert akkor megkereslek), és Kriszta, aki küldetésének tartja, hogy kezdőket fedezzen fel, sok kedves biztató szóval adott bátorságot. Később aztán más NAGYOK is szóra méltattak, szóval befogadott a blogvilág. (Köszönöm mindenkinek, aki figyelemre méltat és megjegyzésre is. :o))  Mit jelent ez? Gyakran biztatást, segítséget a nehéz napokon. :o)) Kedves emberekre, barátokra találtam, olykor meglepődöm, milyen sokan jártak erre, és örülök, ha valaki kedves szavakat hagy itt. A kritikáknak nem annyira, bár tudom, hogy hozzá tartozik a nyilvánossághoz, de hát pontosan tudom, mi a hiányosságom, mi a hibám, szóval... legfeljebb arra lenne szükségem, hogy magyarázatot kapjak. Meg hát... nem győzöm eleget hangsúlyozni, hogy ez nekem terápia, és nem akarom senki kenyerét elvenni.
Viszont most kitaláltam, mi legyen a trónkövetelőkkel.
Ha már szülinap, hát játsszunk!
Ha szeretnéd vagy a két nyomozót (Poirot és Hasting) vagy esetleg Ferde Fruzsit, hagyj itt egy üzenetet! Természetesen azt is mondd meg, melyiket szeretnéd elnyerni:o)! Nem kérem, hogy légy állandó olvasóm, csak ezért kár lenne bejelentkezni. (Minek csapjuk be egymást. Meg hát én is megfordulok naponta olyan blogokon, ahová valamikor valamiért nem jelentkeztem be, de lelkesen követem.) De ha kedved van, hirdetheted. Találtam egy jó logót a képeslapok között, azt szeretném felhasználni a játék emblémájául. Ezt:

 Jaj! Majdnem elfelejtettem, sorsolás szeptember elsején délután.

24 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, minden jót kívánok! :) Fruzsit szeretném elnyerni, hátha....
    ui. Nálunk tegnap volt az alakuló, vége van a nyárnak :(

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni írásodat, szinte én is így voltam, csak a Nevek lennének mások.
    Gratulálok a szülinapodra, további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot!
    Majdnem együtt született a blogod a kisfiammal:-)
    Fruzsi hozna tűzbe, ha nekem kedvezne a szerencse...
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök, ki nem hagynám:))
    Fruzsira pályázok...
    Légy nyugodt,sokan nagyon szívesen jövünk hozzád:))Boldog blogszülinapot!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is jövök! Én bármelyiknek örülnék:) Épp Poirot-ot és Hastigs-et nézek a tv-ben:)

    VálaszTörlés
  6. Én is itt vagyok! Poirot és Hastings :D Nagyon édik!

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot! Megpályáznám a Ferde Fruzsit :)

    Nagyon jól leírtad a blogos élet rejtelmeit. Bár én elsősorban kötős vagyok ( http://pulcsi-szilvi.blogspot.com/ ), de azért szoktalak nézegetni titeket horgolósokat is - főleg, hogy most horgolom életem első állatkáját, rögtön egy Heather pónit :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi, lányok a jókívánságokat:o) Milyen vicces, hogy így két szülinapja is van az embernek. :o) Sőt, nekem három is, csak még nem döntöttem el, mikor ünnepeljem a harmadikat. :o))
    Pónit!? Az nem könnyű feladat. Sok sikert hozzá.

    VálaszTörlés
  9. Ferde Fuzsi, bár a zsiráfodnak is nagy rajongója vagyok :)

    VálaszTörlés
  10. upsz a lényeg lemaradt: Nagyon boldog blogszülit!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a kedves szavaid, nagyon meghatódtam!!! Nagyon nagyon boldog blogszülinapot, még sokat sokáig kívánok neked!
    Bár én már örvendezek általad készített szépségeknek, de ha netalántán mégis úgy adódna.... :D, akkor Fruzsit választanám :)
    Sok sok puszi neked!

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én nem olyan régóta, de azért nagy csodálója vagyok az alkotásaidnak, és igazán boldog lennék, ha egyszer mellém szegődne a szerencse és mégegy csodával gazdagabb lehetnék. Így nekem mindegy melyik, akármelyik szuper nyeremény lesz! :)

    VálaszTörlés
  14. az előzőbe helyesírási hiba volt bocsánat! :)

    VálaszTörlés
  15. Drága Eta, még nagyon sok szülinapot, évfordulót, ezt kívánom! :o)

    VálaszTörlés
  16. szia!
    gartulálok!
    én is ringbe szállok! szeretem a horgolt dolgokat, márcsak azért is mert én nem horgolok, s mindig is irigykedve néztem a horgolt munkákat.
    a két nyomozónak nagyon megörülnénk, főleg fiam, Kornél! :-D
    szép napot
    Éva

    VálaszTörlés
  17. Mindenkinek köszönöm a jó kívánságokat, és szurkolok, hogy pont neki kedvezzen a szerencse. :o)))

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapot a Blogodnak. Én még csak kezdő vagyok ezen a téren, alig 1 hónapos. Így tökéletesen átérzem a szavaidat. Lelkesen bújom mások blogját, miközben csak reménykedem, hogy az enyémet is olvassa valaki (rajtam kívül).
    Poirot és Hasting kapitány mindig is a kedvencem volt, már kamaszkoromtól. A két kis figura tökéletesen formázza őket. Biztos nagyon jól éreznék magukat népes plüss állat seregem között. :)

    VálaszTörlés
  19. És még egy megjegyzés: Mivel nem vagyok tapasztalt Blog vezető, de annál lelkesebb Facebookos, így a játék felhívásodat csak ott tudtam megosztani. Pedig próbálkoztam a blogomban is, de ezzel még gondjaim vannak. :(

    VálaszTörlés
  20. Boldog Szülinapot! Poirot és Hastings nagyon szimpik:) Hátha hozzám kerülnek:))) jólenne!

    VálaszTörlés
  21. Szia!!
    Boldog szülinapot!!!
    Fruzsit választom!

    VálaszTörlés
  22. Szia !
    Boldog szülinapot kívánok én is!!!
    És ha mellém szegődne a szerencse akkor Zsuzsit választanám:)
    További szép napot!

    VálaszTörlés