2010. március 17., szerda

Továbbadtam


Ági jelezte, hogy megérkezett az csomagja, így megmutatom, mit küldtem. (Neki nincs blogja.) Először is néhány maci szabásrajzot és némi anyagot az elkészítésükhöz. Gyöngyöt, gombot, terméseket, húsvéti matricákat, a libát - mert szerette volna, és az idei tavasz címerét, a nagylábú csibét és egy sk. képeslapot.

Először ugyan tartottam tőle, hogy mit fogok összeszedni a sok varrós jelentkezőnek, illetve, hogy fonalat egy szálat se! :o))), de végül mégis sikerült összeállítani a csomagocskát.
Szóval ez is jó játék volt. Kíváncsian várom az én meglepimet. :o)
Kriszta szeretne néhány kérdésre választ kapni, megpróbálom:

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Szigorúan a valóság talaján maradva: nem lottózom.
2. Rossz szokásom:
Gyakran kell rendet raknom, azaz ...
3. Koffein:
Néha leszokom. Amikor kiderül, hogy még sincs szükség az aszkézisre, akkor gyorsan behozom az előző hetek hiányát.
4. Színeim:
Régen fehér, barna, fekete összeállításokat hordtam, de már öreg vagyok hozzá, hogy ilyen visszafogottan öltözzem:o) - narancssárga , piros, kék felsők, olykor még zöld is.
5. Mi van most rajtam?
póló, nadrág (zokni)
6. Háziállat?
Egy veterán "alganyaló", mindenki kihalt mellőle, ő- aki állítólag 3-4 évig él akváriumban - már minimum 8 éves.
7. Tíz év múlva hol látod magad?
Nem tervezek. Minden napnak örülök úgy, ahogy van. De legalább is megpróbálom.
8. Legutóbbi nagyon jó élményem?
Ajándékokat adtam, örültek neki. Szeretetet, barátságot, segítséget kaptam.
Továbbadom a Piciny szépségek otthonának.

3 megjegyzés:

  1. De kedves vagy, köszönöm szépen, hogy ilyen gyorsan válaszoltál :)

    VálaszTörlés
  2. Liebe Eta, ohhh, wahnsinn, hier hat sich aber viel getan.
    Ein Modell ist schöner als das andere.

    Vielen lieben Dank all die ganzen Kommentare.

    Ich freue mich immer, wenn ich etwas von Dir lesen darf.

    Leider hate ich in der letzten Zeit nur wenig Zeit zum Bloggen.

    Besonders gut gefällt mir die Idee mit dem Teddy-Granny-Square.

    Bis später mal.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  3. Hatte ich mich bisher gar nicht als Leserin eingetragen?

    VálaszTörlés