2010. március 28., vasárnap

Kávé, avagy ipari kémkedés

Réka jelezte, hogy az első állomásra rendben megérkeztek a Latinka által szervezett játék ajándékai, hamarosan továbbutaznak. Már elárulhatom, mit rejtett a csomag:
nyuszit, macit, elefántot, egy tavaszi koszorút, néhány kreatív füzetet, a már korábban bemutatott gombát (Nem bírtam ki),
három házikót (nem forgattam őket körbe, a többi oldaluk jobb) és a lakóikat, meg egy zselégyertyát (az is jó mulatság volt). Azt hiszem, ezeket.
Készült a héten még néhány húsvéti figura -már el is költöztek:
Tegnap elmentem a foltvarrók közös varrására. hatalmas élmény volt, 200 ember, akinek ugyanaz a kedvenc mániája, egy térben alkotott , és nagyon jól érezték magukat. Arcot kapott néhány név a blogvilágból, bár beszélgetni nem nagyon lehetett, mert folyton jött valaki, akinek örülni kellett, de így is lenyűgöző volt.
Kaptam egy szépséges lovat Jankától :o)), nyuszit, meg egyéb apróságokat.
Kedves szavakat, mintákat, bemutatót, hogyan lehet egy-egy dolgot elkészíteni, és megcsodáltam a foltvarrók kiállítását. Elképesztően szép képeket láttam. Találkoztam egyetemi csoporttársammal. :o))) Ja, és nyertem a tombolán. :o))) Még nincs nálam a nyeremény, mert nekem fárasztó volt az a nyüzsi, így elég hamar eljöttem, de majd holnap megkapom.
A közös projekt egy házikó volt, amit tűpárnának (is) lehet használni, de azt mondták, ezeket a házakat néhány gyerekintézménynek ajánlják fel. Valaki biztos bemutatja, majd a végeredményt, és csak azt tudom megmutatni, mit csináltam én a látottak alapján. :o))
Összekapcsoltam a kellemest a hasznossal, a héten beszereztem egy tuniszi tűt, gyakorolgattam vele, de nem vagyok megelégedve az eredménnyel. Persze elkövettem azt a hibát, hogy többszálas fonallal dolgoztam, pedig kezdetben ilyet nem szabad Ezzel együtt sem igazán látom, mire jó ez a fajta horgolás, mit lehet kihozni belőle.

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, egy ilyen közös talira én is elmennék egyszer :)))
    Aranyos húsvéti figurákat készítettél :)

    VálaszTörlés
  2. Mind nagyon aranyos lett. Kedvencem a három csirke. :)

    VálaszTörlés
  3. Itt is meg akarom köszönni a sok szép ajándékot! Gyönyörűeket alkottál nekünk Eta!!Annyira jó Latinka játéka tuti még egy körre beszállok majd!
    És a többi figurád is szuper!!

    VálaszTörlés
  4. Liebe Eta, ja, hier darf man eine bestimmte Summe im Jahr nicht überschreiten.

    Ganz herzlichen Dank für Deine Gratulation.
    Ich freute mich sehr.

    Jetzt fängt die Arbeit an.

    Deine kleinen Küken finde ich soooo schnuckelig.
    Bald ist Ostern.

    Frohe Ostern wünsche ich Dir deshalb.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés