2010. július 11., vasárnap

Pótcselekvés

Jó kis mozgalmas hét volt, utazós, mászkálós -ahogy régen is szerettem. És ami a fő, hogy bírtam. :o) Mielőtt elmentem, készítettem ajándékba néhány kulcstartót. Ilyesfélét, de a többit nem fényképeztem le.


Jó sokat gyalogoltam, bámészkodtam, beszabadultam egy Burda Studióba ... (A többit fedje jótékony homály.)
Közben elmaradt a kézimunkálkodás. Ez persze így nem igaz. Készítettem a topot ezerrel, illetve csak 950-nel, ugyanis néha kötöttem - azt tudok tévézés közben is, és néha kíváncsi voltam a meccsekre -, aztán fejtettem. Már megint az a helyzet, ha egybeveszem a felfejtéseket, már bőven kész lenne. :o) De egyszer muszáj volt lefejteni, mert a karöltőnél végképp be kellett látnom, hogy ezt a mintát ezzel a fonallal nem lehet szépen megcsinálni. Váltottam. Nagyon szép fonalat vettem még Debrecenben, csak keveset, de szerencsére most Burdáéknál kaptam még hozzá, így elég lesz. Majd egy újabb darab után azért, mert valószínűleg nem jól készítettem a mintadarabot, vagy rosszul számoltam, de ahogy növekedett a hossza, úgy a szélessége is, a felénél úgy tűnt - már nekem is nagy lesz, ha elkészül. :o))) Szóval a háta közepénél járok. :o) És közben, amikor láttam, hogy már 25 perce nyűglődöm vele, és még csak 4-5 centit haladtam, jól felbosszantottam magam, és muszáj volt valami produktívba kezdeni. Pótcselekvés, hogy a frusztrációt csökkentsem. :o)
Így lett ez a dilis veréb és a manó.



A héten be kéne fejeznem a topot, mert különben elkésem vele. Vajon sikerül-e?
És persze egyre jobban látok, és azt is nagyon élvezem, hogy már több, mint 3 oldalt el tudok olvasni egyhuzamban - és falok mindent válogatás nélkül. Most éppen Szabó Magdát és Mark Haddont (Valami baj van). Eddig két édes dolgot találtam benne : Elmondták az Úrimádságot - ez a Miatyánk - egyértelmű, hogy a fordító ....alulképzett? -, a másik: hosszan ültek a teraszon és nézték a madáretetőben békésen csipegető fecskéket. :o)) No, itt már nem tudom, ki ért ennyire az ornitológiához, de jót mulattam.
És végül gasztronómia: nagyon szeretem a tengeriherkenytyűket. A napokban azt találtam ki, hogy Bertolli bazsalikomos paradicsomszószba keverem miután átforrósítottam némi póréval és fokhagymával - jóóóó! (Meleg paradicsomos halkonzerv :o)) )
Ja, és ahol csak megfordultam, nagggyon megdicsérték a sárga-barna-piros, nagyis tatyómat. :o)) Pedig nem is akartam hordani. :o)

1 megjegyzés:

  1. Ez a dilis veréb eszméletlen aranyos!!!! Olyan jó olvasni, hogy jobban vagy!!!

    VálaszTörlés