2010. július 12., hétfő

A mester és a gyakorlat. :o)


Kész a top háta. :o))) Még a végén idejében elkészülök :o) De mutogatni majd csak a kész darabot fogom - már ha lehet. Egész este csak ezt horgoltam, semmi egyéb nem térített el. Pedig... volna néhány megvalósítandó figura. De szilárd vagyok, és nem kezdek másba, amíg el nem készülök vele. (Legalábbis remélem.)
Most a horgo-bogos játék utolsó fordulójára készített háromszöget másolom ide. Korábban már írtam, hogy jó sok "versenyművet" készítettem, egyrészt, hogy gyakoroljak, másrészt mert semmi ötletem nem volt, mit lehet kezdeni a formával. Hát ahogy rakosgatom, kezdett valami motoszkálni a fejemben, és végül formát kapott. Éppen aktuális az angyalka, végtére is mindjárt itt a karácsony. :o))

3 megjegyzés:

  1. Liebe Eta,

    Was hat denn nicht gestimmt?

    Ich war gerade wieder zur Abstimmung und habe 2 Stimmen abgegeben. Eine für Dich une eine für das kleine dreieckige Kissen.

    Liebe Grüße,
    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  2. Oh bei dir weihnachtet es ja schon...
    schön.
    LG Kristina

    VálaszTörlés
  3. Weihnachten sind ja bald wieder da.:O) Aber s war ein Spielin horgo-blog, wir sollten etwas mit der Form Dreieck anfangen.
    Das ganze Spiel mit den 5 Runden mit den verschiedenen Aufgaben und Lösungen kannst du hier finden.
    http://picasaweb.google.hu/horgo.blog

    VálaszTörlés