2010. július 16., péntek

Nyár közepe

Kész! KÉSZ! KÉSZ! Végszóra, de elkészült. Tulajdonképpen már tegnapelőtt olyan állapotban volt, hogy csak a pántok hiányoztak az elejéről. Annyira elégedett voltam magammal, hogy jutalomból engedélyeztem magamnak egy kis elefántot is :o)
Ami szintén nagy siker volt - sőt talán nagyobb, mint a top. :o)
Aztán hajnalban arra ébredtem, hogy ráz a hideg, ami 1000 fokban nem annyira normális jelenség. Lázmérés: 38,6. A doki szerint van valami vírus, amit sikeresen begyűjtöttem. És annyira kiütött, hogy veszélybe került a munka befejezése. :o( Aludtam egész nap. Ez valószínűleg jó volt, mert este már csak hőemelkedésem volt, és ma meg már az sem. Viszont roham munkában kellet befejzni a topot, hogy az ünnepelt idejében megkaphassa. És persze kétszer fejeztem be, mert a szegő jól összekapta az alját, le kellet fejteni és megnyitni az oldalát, hogy kényelmesen lehessen fel-le venni.
Így nézett ki délelőtt, mosás után. Kevés híja volt, hogy lefejtsem az egészet.
És így délután:
Az első látvány alapján nagyon nem tetszett, de így, hogy J felpróbálta, már kibékültem vele. :o)
A többi ajándék nem került ennyi időmbe:o) Igazán majd szombaton ünneplünk. Régen ilyenkor elmentünk ebédelni is, mostanában - mióta felnőtt a nő - már nem nagyon van rá idő, igény...
Viszont itt a nyár fele. :o( És a legjobb dolgok még hátra vannak : egy kis kórház, egy kis debreceni túra, a másik szemem ... És már lehet is suliba menni!
Végül bemutatom nagy büszkeségem, a "konyhakert"-et. Talán még soha nem volt ennyire elhanyagolt a 8 db erkélyládám. Egyszerűen nem volt időm virágokat venni - ami talán nem nagy baj a tavaszi időjárást tekintve - úgyis kirohadt volna minden. Így most 3 tő muskátli szégyentelenkedik az egyikben , a többiben meg azok a kukacvirágok, amelyek maguktól is kinőnek. De volt még áprilisban egy kósza gondolatom, és vettem egy zacskó törpeparadicsom-magot. Elszórtam néhányat, és ez lett belőle. Hamarosan szüretelhetem a termést. :o)))
Pont elkezdődött a holnapra ígért zápor. Én ugyan reggel már gyanítottam, hogy nem kell erre holnapig várni. De már süt is a nap.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem teljesen vállalható a topot, használja egészséggel az ünnepelt :) Az elefánt is aranyos, mint mindig :)
    Örülök, hogy jobban vagy, továbbra is jobbulást kívánok neked :)

    VálaszTörlés