2011. augusztus 20., szombat

Ferde Fruzsi

Nem vesztem el, sőt a tűk is meglettek. De egyrészt a pakolás még mindig leköt, és még el is fog tartani egy darabig. Főleg, hogy nekiláttam egyedül, és max. 3 könyvet bírok el egyszerre :o(, a többi ramatyról ne is beszéljük, illetve tegnap az asztalos közölte, hogy bár csak az ajtókat akarom kicseréltetni a konyhaszekrényen, de ahhoz is ki kell pakolni az egészet. Hurrá!
Azért ha nem is a pakolásban, de szorgoskodtam, a héten. Pl. mire felébredtek a kedveseim, friss kifli várta őket - ennyi maradt reggeli után. És az új sütőt is kipróbáltam. :o)
Miközben a horgolótűk eltűnésén borongtam, a bambusztűvel készítettem apának egy kapcsolótartót, már csak fel kell szereli a vacka mellé.
Az éles szeműek felfedezhették, hogy a kopott, homok színű alap bebordult. És igen, tényleg lecseréltem a sárga függönyöket, és ilyen szép bordók lesznek, csak még varrattatnak. (Na, ez aztán szenvedő szerkezet!)
És amikor előkerült a tűkészletem, gyorsan nekifogtam valami rám jellemzőbbnek. Hát, jellemző lett. :o) De biz' isten elfelejtettem horgolni. Ferde lett, csámpás, 5-ször kezdtem, 8-szor lebontottam, végül felöltöztetve már egészen elfogadható, csak a hímzést rontottam el - de ... hát nem rám jellemzőt akartam csinálni. :o))
Zazálea felcsigázta a fantáziám, és gyorsan rendeltem egy ilyen horgolótűt, tegnap meg is jött, a baba kalapját már ezzel készítettem, de bevallom, hiába vártam fényesőt, harangzúgást, meg hogy magától horgolódik majd a cucc, mindez elmaradt. Sőt ... nálam még mindig a Prym viszi a prímet. Nem éreztem semmi különbséget a két tű használata között. Lehet hogy azért, mert én a tűt is rosszul fogom?
Szóval Fruzsi a strandra indul, hogy legalább ő kiélvezhesse a nyár utolsó szép napjait. Hehe, a minap egy kolléganőmnél voltam látogatóban, ültünk a kertjében, és beszélgettünk, mikor is rájöttem, hogy ez a legtávolabbi pont, amit az idén elértem, szóval jól kinyaraltam magam nála. Meg egyszer elzarándokoltam gyalog a Tescóba is, de azt nem kellett volna, mert a térdem utána igen csak nehezményezte, hogy ilyen vállalkozó szellemű voltam. :o(
Voltam csontsűrűség vizsgálaton: az öt évvel ezelőtti "3 embernek is elegendő lenne ez a sűrűség" megállapításhoz képest, most a kritikus tartományba csúsztam, még nincs baj, de azért már kell D-vitamint szedni. A szteroid megtette a magáét. :o(( De hát valamit valamiért.  Tudok jönni-menni, és csak mérsékelten fáj mindenem. A D-vitamin meg ... majd meglátjuk. Most már egy hónapja nem szedek szteroidot.  Maradjon így!
Egy kedves ismerősömtől kaptam egy tolltartót. "Van benne sárga." üzenettel adták át. És tényleg. :o)))

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban vagy s hogy előkerültek a tűid! Az a kapcsolótartó szuper ötlet, nálam is elférne :D
    Fruzsi meg imádnivaló, lehet pont azért, mert "rád jellemző" :)

    VálaszTörlés
  2. Aki keres, az talál, pl. tűket ...
    Csak ráérősen mindennel, úgyis megvár! :)

    VálaszTörlés