2011. augusztus 31., szerda

Don Corleone és tsai


Elözönlenek minket a baglyok. Kezdődött ugye Poirot--val, majd Latinka azt a tervét tette közzé, hogy egy gyönyörűséges hímzett darabot alantas kulcstartói szerepre kárhoztat. Ezt mégse hagyhattam (de elkéstem), és felajánlottam egy horgolt baglyot a helyébe. És horgoltam, horgoltam, de valahogy nem találtam el az igazit. Végül hárman lettek, Doln Corleone a sötét szemüvegében  kiterveli a dolgokat, Sonny fiú még apró és ártatlan (már elpasszoltam egy új kolléganőnek, aki még nem kapott tőlem semmit :o)) ) és persze a gorillájuk. :o) Na, szerintetek J melyikre mondta, hogy annyira aranyos, hogy  nem adhatom oda senkinek?

3 megjegyzés:

  1. Húh, én mindháromra mondtam volna, de talán a középsőre :)

    VálaszTörlés
  2. Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Nagyon örülök!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Húú-húúú, de aranyosak! Imádom a baglyokat :)

    VálaszTörlés