2013. július 31., szerda

Fogpiszkáló

Hát ezzel a pulóverrel biz úgy jártam, mint a székely bácsi a nyárfával . ( Így). Csak él el...rontottam. Ügyesen kiszámoltam a karöltő megmérése után, hogy hogyan lesz jó, ügyesen meg is csináltam, csak az elején elfelejtettem, hogy a lyuknak csak a felét mértem le, így be kellett volna szorozni az egészet kettővel. Estére lett két fogpiszkálóm fél ujjam, idő meg már nem volt az eljárás megismétlésére, tehát mellény lett. (Asszem, mégsem szeretek kötni.)


És hogy a gyerek is örüljön valaminek, kapott egy kis, barátságos tigrist. Aztán gyorsan horgolótűre kaptam, és a hiányzó kért fél ujj helyett készítettem két helyes egész kulcstartót. 

 

 Most pedig megyek baracklekvárt főzni. Mert én sem hülyülök már meg.

2 megjegyzés:

  1. Én meg 2 ablakot megtakarítottam a hűvös oldalon + a bejárati ajtót, utána tekertem 40 percet. Szerinted leszek mégy hülyébb? :)
    Hozzáteszem, hogy az éjjel fél egykor elkezdtem egy topdown raglánujjú felsőt kötni baba fonalból 3-as tűvel.

    VálaszTörlés
  2. :)) A meleg teszi:))))

    De helyes lett a mellény és a kulcstartó is:)

    VálaszTörlés