2013. augusztus 10., szombat

Az én kedvesem

Mostanában nemcsak a "vészbúk" tart távol a blogolástól, hanem mindenekelőtt Kindle, aki az én kedvesem barátom - sőt mostanában mondhatni:  LB.  (Nem rajtam múlt - "mellékszál".) Bőven megérte a befektetést, annyi olyan könyvet is elolvasok mostanában, amire biztos, hogy sosem adtam volna ki pénzt, könyvtárba járni meg lusta vagyok. A skandináv krimik hátborzongatóan jók, és találtam egy-két letehetetlen amerikait is, meg angolt, meg OROSZT!!!
Akunyinnak hívják a szerzőt, és már neve is van a hívei táborának: erasztománok. Csatlakoztam. :o)  Elvarázsol, ahogy a 19. század végének,  a századfordulónak a  találmányaiét lelkesedik. (telefon, elemlámpa,villamosság, kerékpár, ...) és az is, hogy hiába jön rá a "nyájas olvasó" a bűnös kilétére, még háromszor megcsavarja a történetet, hogy az utolsó lapig lehessen izgulni és reménykedni. Jóóóóó! (Sajnos már mind a 8 magyarul megjelent Fandorin-történetet elolvastam.)

 Ez a nyár egyébként a" nem csinálok semmit" jegyében telt. Na, jó, olykor főzőcskéztem, bár nem túl nagy lelkesedéssel, mert folyton megfeledkezem magamról, és megkóstolom a készülő terméket, aminek sosincs jó vége. Tegnap is belenyaltam a tejbegrízbe, hogy elég édes-e, aztán moshattam ki a számat, de  - úgy tűnik - még így is sikerült valamennyi tejnek felszívódnia. És bár nem vagyok allergiás rá -(Mária utcai bőrgyógyász)  mégis tele van hólyagokkal a nyakam. Most éppen. És valószínűleg a görögdinnyére sem vagyok allergiás, de mégis .... Szóval nem lettem okosabb.  Elkezdtem a góckutató programot, bár most nyáron ...
Olykor takarítgattam is (flylady).
Olykor benéztem a suliba . ..
De nagy programba nem fogtunk. Jártunk ki a kertbe locsolni, de mintha tengerbe vizet ... a fű kiégett, , a növények nem teremtek, ha mégis ....  egyedül a cukkini tudott óriásira megnőni 1 hét alatt. Így aztán cukkinit ettünk cukkinivel.  A kedvencem a cukkini-krumpli tócsi lett, kukorica és rizsliszttel (tojás nélkül természetesen). Egyébként a rizsliszttől elképesztően ropogósra tudnak sülni a dolgok.
Azért esténként, amikor volt valami nézhető a tévében, horgoltam is.  Bár nem sokat.
A barátnőm unkájának készült mindegyik figura, de megint úgy fogok járni vele, hogy annyira nem jön össze a találkozó, hogy folyton elajándékozom a kész terméket.  A kislány biztos azt fogja hinni, hogy az elefántoknak piros a szeme (mint ahogy az is. :o)) )



A baba hamar elkészült, csak a hajával szórakoztam két film alatt.


Sajnos Kindle kezdi feladni, egyre többet fagy le, és a bal oldalán mindig duplán lapoz - ha egyáltalán.   Talán túlterheltem? Pedig nem is wifizek vele. Mert azt aztán végképp nem bírja szegény. (De az ára már bejött.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése