2011. július 5., kedd

Amikor

Amikor mindenen ujjnyi por van, amikor ki-be pakolok, keresgélek, mert semminek nincs meg a helye, amikor 4 fordulót teszek a garázsig 6-6 szatyor könyvvel(és ezeket majd vissza is kell hozni!), amikor kikészül a csuklóm a pakolástól (pedig nem is én cipelek), amikor 6-szor járom meg a 3. emeletet, és majd  szétmennek a csülkeim, na akkor már nem is vagyok biztos benne, hogy tényleg akarom én ezt a felújítást. És még csak az elején vagyunk.
A képet loptam. :o) Illusztrálandó, hogy másnak se  jobb. :o) (Ja, nekik jobb, mert ha jobban megnézem, ez egy iskola. ) Megyek vacsorát készíteni, amíg van konyha!

2 megjegyzés:

  1. A felújítás mindig ezzel jár sajnos, én is parázok már jó előre, hogy nem nem, nagyon nem akarom.... Együttérzek veled!!!

    VálaszTörlés
  2. Kitartás!! Csak néhány hét, és aztán az öröm, a felújított lakás láttán:) (huh, de nem irigyellek..)

    VálaszTörlés