2011. február 16., szerda

Nem én mondatm ....

hanem egy német blogtársunk, Pfiffigste - (talán már barátféle), de a számból vette ki a szót - ahogy a nagymamám mondaná. Ezért megkértem, engedje meg, hogy közzé tegyem a gondolatait. Természetesen lefordítottam -amennyire szerény képességeimből telt.
Íme:

A horgolás dicsérete

A horgolás számomra azt jelenti,
hogy puha anyagból olyan dolgot alkotok, amely plasztikus és stabil.
A horgolás számomra azt jelenti, 
hogy elmenekülhetek a hétköznapi gondok elől. 
(Van-e valami a postaládában? Kit kell felhívni? Mikor jönnek meg a gyerekek? Mit főzzek? Mikor takarítsak ki a szobában? Mikor menjek be a kórházba, milyen gyógyszert kell beadnom, és mikor? Miért nem tudja megoldani a gyerekem a matekpéldát? Minek jár akkor iskolába? Mi az hogy bezárták, nem tilos ez már egy ideje? Milyen húst vegyek? Befizettem a csekkeket? Nyilván ti is ismeritek mindezt! És ezer meg ezer újabb feladat és kérdés merül fel nap, mint nap: ...)

A horgolás növeli az önbecsülésem, 
mert jó érzés, ha valamit elkészítek, de már akkor is, ha sor sor után alakul az általam elképzelt forma.
A horgolás pihenés és meditáció:
1, 2, 3, 4, szaporítás, 1, 2, 3, 4, szaporítás, 1, 2, 3, 4, szaporítás ...
A horgolás számomra azt jelenti, 
hogy a ragyogó színeket válogatok, társítok össze …A színek már korábban is nagyon fontosak voltak nekem, …

A horgolás írásra ösztönöz.
Régebben is szerettem írni, izgatott, hogyan lehet kifejezni magam, hogyan keletkezik a szöveg, szerettem a szavakkal játszani.

 Horgolni bárhol lehet.
 Na jó, víz alatt nem.
A horgolás
könnyen megtanulható és könnyedén bővíthetjük a technikánkat.
Számtalan öltésfajta van, és így sokféle kombináció lehetséges.

A horgolás kommunikáció.
Haaaa, órákig tudnék beszélgetni róla a hozzám hasonlókkal.
A horgolás egészséges.
Fejleszti a motoros készségeket, és serkenti az agyi aktivitást.
Na, jó, egy kicsit hizlal is, hiszen nem sokat mozgunk közben.

A horgolás
beindítja a fantáziát és vicces (önironikus) gondolatokat ébreszt.
"Ó, ha ezt itt megváltoztatom, akkor pont úgy néz ki, mint egy tokás tehén,  hm, majdnem olyan, mint én….: "
:-D

A horgolással gyerekjátékokat alkothatunk.

A horgolással olyan tárgyakat alkothatunk, amelyekkel feldíszíthetjük a környezetünket.

A horgolás művészet.


Biztos sokáig tudnátok még folytatni…
 (Hehe, beírtam fordító programba ezt a német szöveget is és az én pankás bejegyzésem is. Mulatságos. :o))

2 megjegyzés: