2011. február 6., vasárnap

"Elvégeztem, hogy ..."

Nem, nem leszek gazember, a döntés a tavaszra vonatkozott. Szóval, hogy tavaszt csinálok. :o)) Legalább bent, ha már kint nem lehet. Igaz, most hét ágra süt a nap, de azt mondja a belém épített leveli béka, hogy változni fog ez még. Szóval tavasz ... beszereztem a kellékeket. Kissé anakronisztikus a háttérben megbúvó két szalon cukor, de nálunk a 25 deka is nehezen fogy el. :o)) (Ja, és a fenyőágak is megvannak még a vázában - hátha újra szükség lesz rájuk. :o)) )
 Elkészült a nadrág megkötőjére a dísz, és a kardigán is kapott egy macifejet. Ha lenne még a tavaly vett lidlis
fonalból, gombokat is készítettem volna rá, de így maradunk a hagyományos, unalmas gomboknál.
Kristinánál láttam, hogy milyen jópofa birkákat készítettek a pomponos fonalból, így felhasználtam a maradékot. De csak a hátsóját vagyok hajlandó megmutatni, mert  (harmadszor kísérletezem vele) valahogy nem tudok elég birkaképű birkát hímezni.  De a hátsója tökéletes. :o)

1 megjegyzés:

  1. :))) Azért én kíváncsi lennék a birka tökéletlen elsőjére is :)
    A maci viszont aranyos, mint mindig.
    Szépek a virágaid, én is nagyon várom már a tavaszt... Ezek szerint jobban vagy, ugye?

    VálaszTörlés