2010. június 20., vasárnap

Csodálatos világ

Miután (már) nem lehettem kalóz, dúlt bennem a munkakedv. Először is véglegesítettem a horgo-blogos "versenyművet". Erről holnapután. Aztán ki kellett elégítenem a madarak utáni vágyamat, lett tehát egy bagoly.

Eredetileg más lábakat készítettem neki, de túlméretesek lettek, így a gombhoz kabátot kellett szerkeszteni, azaz a lábakhoz struccot. :o)


Immáron hárman vannak, és az igazat megvallva sajnálnék tőlük megválni - mint a madaraktól általában. A madár a kecsesség, a szabadság, az életöröm, még akkor is ha amiket készítek, gyakran groteszkek.
És nem tudok betelni az új színekkel. :o)) Mennyivel szebb a világ így. :o)
Végül, hogy bebizonyítsam, nem csak állatokat tudok előhívni a tűből, megmutatom egy tavalyi nagy munkám: egy topot.

Még eléggé kezdő voltam. De talán nem vallok vele szégyent. A lányom szülinapjára készült. Most is van tőle valami hasonlóra rendelésem, de előtte még egyebeket kell elkészítenem. A szülinapjára talán az is meglesz.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek a madárkáid :) A gombhoz a kabát eseten jót kacagtam, épp a tegnap jártam én is így :))
    Abszolut nem vallasz szégyent a toppal, szerintem nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Hallo Eta,
    du warst aber wieder sehr fleißig.
    Die Tasche ist schick, da hast du bestimmt recht lange dran gearbeitet.
    LG Kristina

    VálaszTörlés
  3. Danke.
    Ist aber ein Top für meine Tochter: :o))))

    VálaszTörlés
  4. Rendben,koszonom.
    Nalunk is ugy szokot lenni h a szuleim varnak es mindig mindenkinek elkeszul minden nagyon hamar s az en ruhaim utoljara.

    VálaszTörlés