2010. június 22., kedd

117 kocka


A horgo-blogos feladat valami szögletes alkotása volt. Leánykám rendelt egy topot az idei nyárra is, és találtam egy mintát, ami a fenti négyzeekből áll(t volna), de a leírást egy kissé elrontották, mert azt állították, hogy 64 kockából megvan az egész. Gyanítottam, hogy valami nem stimmel, de belevágtam. Úgy 12 után szöget ütött a fejembe, ha 64 kocka az egész, és 52+2x1/2 az eleje, mekkora lehet a háta. Számoltam, osztottam, szoroztam (még jó, hogy lerajzolták), oszt kijött 117. Háááááát, annyit még akkor se tudnék megcsinálni 2 hét alatt, ha minden rendben lenne, de hát itt volt még a műtét is. Így aztán egyre zsugorodtak a tervek. Míg végül az utolsó szakaszban a kész kockák visszafejtéséből lett kerete a kis táskának. :o) A cipzáron egy aranyhalacska lóg, füle meg valami "gurtni", amire egy láncszemsort varrtam. És akinek odaadtam, nagyon örült neki. :o)) Volt benne telefontok és neszesszer is.
Ma szekrényeket pakoltam. Összeszedtem 5 szatyor ruhát, meg egy nagy táska ágyneműt, abroszt, törölközőt.( És ugyanúgy vagyok, mint amikor a könyvespolcról elajándékoztam két sorozat lexikont, meg egy halom regényt: meg sem látszik, hogy kevesebb csetresz van.) A házidoki és az asszisztense a múlt héten Felsőzsolcán segített, tegnap elmesélték, miket tapasztaltak. Elsírtam magam a hallottakon. Péntekre szereztek egy teherautót, és gyűjtenek mindent: ruhát, tisztítószert, élelmiszert, kisgépeket... és közvetlenül azoknak viszik el, akikről tudják, hogy bajban vannak. Azt mondják, az elöntött bár épen maradt házakban sem lehet semmit megmenteni, mert mindenbe beleette magát a fekália szaga, ami kimoshatatlan. Holnap folytatom a rámolást. A kisszobába már nem nagyon lehet bemenni, szerencsére használaton kívül lehet helyezni.

1 megjegyzés:

  1. Liebe Eta,
    dooooch, ich glaube, Deine Kommentare sind alle angekommen.

    Ich war gerade schon bei der Abstimmung und habe meine Stimme für Dich abgegeben.

    Es waren wieder schöne Sachen dabei.

    Liebe Grüße,
    Pfiffigste

    VálaszTörlés