2010. június 13., vasárnap

Dupló

Ez a hét leginkább kínlódással telt. Kínlódással magammal és a horgo-blogos feladattal. Bármennyire szeretném, egyáltalán nem vagyok biztos benn, hogy végzek vele határidőre.:o( Alig készült valami egyéb, az is inkább csak azért, mert megígértem.
Törpike No.2 már sokkal jobb arányait tekintve,de még mindig lehetne kisebb a teste.
Morzsik még színre sem egyformák. :o) Mondom én, hogy nem tudok kettő ugyanolyat készíteni.
Ebből a sorozatból már csak egy figura van hátra, elkezdtem, de a jövő heti sajnálatos események miatt nem biztos, hogy egyhamar be is fejezem. Főleg mert még ilyet nem csináltam még, és elég speciális forma, szóval fejtek, fejtek, fejtek. Amíg látok. És a lábam is tele van hangyával. Nem jó jel. :o((((((

1 megjegyzés:

  1. Törpi és Morzsiék is aranyosak :)
    Az tényleg nem jó jel, nagyon szorítok neked, rendben lesz minden :)

    VálaszTörlés