2010. április 18., vasárnap

"Virágozzék minden virág!"

A hét nem a horgolás hete volt. :o( Kedvem, időm, energiám nem nagyon volt még tervek kitalálásához sem. Még mielőtt Kriszta javasolta, készült egy béka, de azt mintha nem fényképeztem volna le. Majd legközelebb. Aztán hosszú szünet. Válság. Főleg lelki. .... De hát ... amin nem lehet változtatni, amiatt lehet ugyan tiltakozni, lázadni, de mit érek el vele.
Végül relax helyett nekiálltam a horgo-blogos "házinak", és ha már készítettem néhány szabvány virágot, hát kísérletezgetni kezdtem. Egész tavaszi kert jött létre.

Majd - mivel mintha az is feladat lett volna, hogy díszítsünk vele valamit, és én nem nagyon tudom elképzelni, hogy ezekkel a cuccaim felszereljem - készítettem egy zöld pertlit, és feldíszítettem vele. Az egyiket egy helyes kis gombbal lehet összekapcsolni, a másik kevésbé cizellált megoldással alakítható nyaklánccá: meg kell kötni.
A múltkori "lambadásnak" mégis csak kicseréltem a fejét nagyobbra, ezért itt árválkodott egy fej. Hát kapott egy testet. És számítottam rá, hogy a sárga csak javíthat a helyzeten, született egy tornázós oroszlán. De ha jobban megnézem az arcukat.... Nem is tudom, ... megszeppentek?

4 megjegyzés:

  1. De nem ám, nem fényképezted le, kíváncsian várom :))) A virágok nagyon klasszak lettek, ez a nyakláncos megoldás is tetszik. A tornázós oroszlán nagyon jópofa és aranyos :)

    VálaszTörlés
  2. A virágok ötletesek, szépek, a jószágok meg édesek nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, lányok. :o) Igyekszem, igyekszem. :o)

    VálaszTörlés