2010. április 14., szerda

Táskák és effélék

Nagyon nem volt kedvem semmihez a héten. Csak a táskával nyűglődtem , és nagyon sajnáltam, hogy a mugliknak nem áll rendelkezésére valami (pót)fül rapid. Iszonyúan unalmas füleket horgolni. De elkészült a nagyis tatyó, már csak az utómunkálatok vannak hátra: bélés, a fül rögzítés, és hogy kitaláljam, kinek adjam. Mert - bár már nem találom olyan csúfnak, mint darabos korában, de - azt hiszem, nem az én stílusom. Teljesen kanti a hozzáállásom: érdek nélkül tetszik. Közben anyukám is varrt nekem táskát, egy turizott párnahuzatból. :o) Jó kis bevásárló lesz belőle.
Délután szemésznél voltam, utána elég nyomott lettem. És ahogy a héten egyáltalán nem volt kedvem semmi figurához, most rövid idő alatt újabb kísérletet tettem a gólyával. A lányom, amint meglátta, azonnal felkiáltott: Márton! Azt hiszem, megint nem gólyára hajaz. :o))
Vagy ha mégis, igencsak szárnyaszegett.
És végül nekiláttam a horgo-blogos házinak, készült pár virág. Díszíteni is kellene valamit vele, de nem tuom, mit. Talán valami papucsot. Majd kitalálom.

3 megjegyzés:

  1. Mindenki nyűgös hát nem csak én :( Megnyugvás,nem csak én ,ma már többen mondták ezt .
    De te legalább csináltál valamit ha nyűgösen is:)))

    VálaszTörlés
  2. A füleket én hosszában szoktam újabban csinálni, rövidpálcák végig és váltom közben a színeket. Mivel sokkal izgalmasabb szalagok lesznek, ezért gyorsabb a készítésük valahogy. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a nagyis táskád :) Ilyen hosszú, unalmas füleket én sem szeretek horgolni.
    Te milyen ügyes vagy! Én, ha nyűgös vagyok, akkor biztosan nem születik semmi nálam, még "szárnyaszegetten" sem :) Talán felvidulna a gólya, ha kapna egy békát :)

    VálaszTörlés