2010. április 2., péntek

Kis magyar abszurd

Telefon egy hónappal ezelőtt:
-Jó napot kívánok, doktor úr, megbeszéltük, ha megjövök Debrecenből, elmondom, mit mondott az immunológus. ..... És szeretnék majd receptet kérni, de most beteg vagyok, az utcára sem tudok kimenni.
-Rendben, ha jobban lesz, szerdánként 8 és 9 között jöhet.
A héten amúgy is dolgom volt az utóbbi időben gyakran látogatott intézményben, így gondoltam, fél kilenc a megadott időponton belül van, bejelentkezem. Nem volt a folyosón senki. Vártam 20 percet, kezdtek gyülekezni a (valószínűleg szintén oda) váró emberek, az egyik élelmes le is kapcsolta az asszisztenst, így őt hívták be következőnek. A doktor alapos. Újabb 25 perc múltán kijött a nő, és behívtak valakit. Megkértem, engedjen be, mert csak1 receptet szeretnék. Rendes volt, megtette.
-Maga XY?
- Nem, én én vagyok.
-De hát nem magát hívtuk. Hogy gondolja, ez nem így megy, időpontja sincs, nálam 6 hét a várakozási idő.... -és már vörös a feje.
Mikor végre szóhoz jutok, elmondom, mit szeretnék, és hogy megbeszéltük, ő mondta, hogy...
Mire a válasz:
-Igaz, azt mondtam, hogy jöhet szerdán reggel, de azt nem mondtam, hogy fogadom is.

3 megjegyzés:

  1. Na ne! Ez olyan mint egy rossz vicc. Hát, erre már szavakat sem találok. És mit reagáltál erre?

    VálaszTörlés
  2. ó.... ez felháborító azért :(((

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁ, tudtam, hogy hörcsi. És végül is kaptam receptet. Lefénymásoltam, és ezentúl a hazidokitól kérem. Az egész szerintem (már csak) vicces.(Nem mondom, hogy közel 1 óra várakozás után is így gondoltam.)Az elmúlt 3 évben ennél sokkal méltatlanabb helyzetekbe is kerültem. Tudnék mesélni a magyar egészségügyről. Szerencsére többen vannak az emberséges, elkötelezett, jó fej dokik, nővérek. (Egyébként amikor úgy tűnt, baj van, ő is soron kívül fogadott. Ez az előnye, ha vaki olyan nyavalyával megy, amiről a többség még nem is hallott.)

    VálaszTörlés