2011. április 21., csütörtök

Jóóóó!



Jó indítás. :o))A dokitól jövök, a laboreredményeim szerint meggyógyultam. :o)) Nincs csillagom, csak egy, de az a cukor- és nem vészes eredmény ebéd után. Persze tudom, hogy ebből a nyavalyából nincs kiút, de olyan jó néhány percig elhinni, hogy minden olyan, mint 4 évvel ezelőtt. Illetve mégsem olyan. Mert közben olyan tapasztalatokat szereztem, és annyit gazdagodtam lelkileg, amit enélkül nem élhettem volna meg. Ezért lehet az, hogy bele tudok feledkezni azokba a pillanatokba, amikor nincs semmi bajom, egy (viszonylag) jól telt délelőtt (5 óra) után a város családi házas részén  meglátok néhány virágszirmot lehullani, és átsuhan rajtam egy érzés.Jó, olyan "minden rendben van érzés."  Ritka és tűnékeny pillanatok az ilyenek,  hiszen hamar rám csap a valóság, mégis hosszú időre jó hangulatot teremtenek.(Azért nem ajánlom senkinek, hogy ilyen segítséggel éljen meg hangulatokat.)
Azért most bemutatkoznak nyúlék, nem egy képen, mert ahogy készültek, úgy költöztek új gazdához. 




3 megjegyzés:

  1. Jaj de jóóó, örülök, hogy jól vagy :)
    Nyuszkóék tüneményesek!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy minden rendben! Továbbra is hasonlókat :-) És nagyon édik a nyuszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy jobban vagy! Ez igazán jó hír!!!!

    VálaszTörlés