2010. október 11., hétfő

"Legyek én a kacsa..." 2


"Legyek én a kacsa és Árnika az ember." Biztos ezt kívánta Dzsoni, mert a képen Árnika királylány szorongatja a gácsért.  Elkészült hát ő is. Már régebben, csak egy kissé magam alatt voltam, és nem volt kedvem blogolni. Horgolni se nagyon. Elég nyomasztó, hogy úgy vagyok, mit az először oviba kerülő kicsik, minden nyavalyát összeszedek. Csak én nehezebben gyógyulok. :o((   De végül (eddig még) mindig talpra rángattam magam - most sem volt ez másképp.
És hogy hódoljak a szép napos időnek, készítettem egy őszmanót. Nagyon szép színei van szoknyájának és a sapkájának.

 Végül, hogy legyen, ami őrzi az életet a tavaszi sarjadásig, készült egy makk.


 Rokonaimnak és barátaimnak nagyon megtetszett a bogyós sál, és így szerencsére nem kell törnöm a fejem, ki mit kapjon az őszi névnapokon.
Közben meg bevásároltam lisztet, cukrot, olajat, zacsis leveseket, tisztítószereket, pzs-ket, és újra átrámoltam a szekrényeket. Annyi felesleges cucca van az embernek. Holnap irány a Vöröskereszt.  Tudatában annak, hogy egy életet és egy élet munkáját nem lehet adományokkal visszaadni. :o( Ami történt jóvá tehetetlen.

1 megjegyzés: