2010. szeptember 23., csütörtök

Macskák


A hét a macskák jegyében telt. Készült kicsi, nagy, csíkos,
cirmos (ja, az nem), kölyök, bokszoló, egyszerű és bonyolult, hagyományos és groteszk. (Ez utóbbi nem érvényesül eléggé ülve, és most nézem, hogy a bajsza meg erősen emlékeztet egy osztrák kis emberre, pedig nem volt szándékos.)
A kék egy roppant egyszerű minta alapján van, de nekem ezt is sikerült elrontani. :o) Nagyobbra kellett volna horgolni a testét.
Mást nem igen tudtam csinálni, mert még mindig nem vagyok jól, de most már horgolni se nagyon fogok tudni egy pár napig, mert az a gyógyszer, amire allergiás vagyok, és amit már július vége óta nem szedek, még mindig tombol, és nem akarja, hogy nekem tetsző módon tengessem a napjaim. :o(
Próbáltam a Tévémaciról is mintát venni, de ez is csak egy medve, és azok nem kezesek nekem. Mind olyan lesz, amilyen ő akar. Ez sem volt kivétel. :o))

Valószínűleg bármire hasonlít, de a legkevésbé a modellre. Ezen az sem segítene, ha felöltöztetném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése