2010. augusztus 27., péntek

Nagy- és beszerző körút

Az utóbbi két napban megtettem a fél maratont. Na jó, lehet, hogy csak negyedet, de teljesítményben felért a féllel. Tőlem.:o) Továbbképzésen voltunk a Radnótiban (kompetenciás módszertan). Vegyes a kép: a tantóbácsi jó fej volt, élveztem, hogy diák lehettem újra, hogya nagy jubileum ellenére még nem vagyok mohás (a gyöpről ne is beszéljünk!), hogy hasonszőrűekkel együttgondolkodhattam "irodalomról, vagy más ily fontos emberi lomról"... Nem volt jó, hogy az ígért IKT módszerek elsikkadtak. Azért a mérleg pozitív - még ha az ismertetett módszereket én eddig is használtam. :o))
No de a maraton. Tegnap elsétáltam a Radnótitól a Lehel utcáig ... Nem mondom, a Hősök terénél már megbántam a vállalkozást, mint a kutya, amelyik kilencet kölykezett. Es még egy nyamvadt pad se volt útközben! Ezért ma reggel igazi puhány módjára trolival mentem el a ...-ig. Hehe, egy megállóval előbb szálltam le. Majd délután újabb nagy túrát terveztem, elsétálok a Holló utcába. (Hm, a térképen kisebbnek tűnt a távolság. :o)) De most legalább beültem egy csirkézőbe csirkézni. Kipihenve, felfrissülve folytathattam volna az utat, ha ki tudom nyitni azt a nyamvadt ásványvizes palackot. :o( De így megint le kellett szólítanom egy pasit, hogy tegye már meg. Furán néznek ilyenkor, de állandóan nem magyarázhatom el, hogy általában fizikailag képtelen vagyok effélére. :o( A Holló utcát azonban megtaláltam, és ami fontosabb Zazáleát is. (Felismertem a táskáit :o))) ) És jól fel is tartottam. :o)
A kép Zazáleáé, de a tatyó mától fogva az enyém. :o))) Szépséges. Aztán - bár eredetileg metrózni akartam - de nem szeretek a föld alatt közlekedni, és úgy gondoltam, a nagy traccsolásban kipihentem magam, visszafelé indultam. Főleg mert eszembe jutott, hogy ez a szépség megérdemli, hogy új kiegészítőket kapjon. (És én is.) Ezért abba bizonyos varrógépcentrumba véve az irányt beszereztem néhány gombolyag lilás és hozzáillő fonalat. (Ennyit az elhatározásokról.) És onnan nem messze még (bambi) cukormentes fagyi is kapható. No de, csak nem fogok álldogálni, amíg megeszem a fagyit?! 2 gombóc=Oktogon - Nyugati. Itt aztán le kellett mennem a föld alá, ha zárás előtt el akartam érni a Lehel piacra, hogy beszerezhessem a mai napi áfonyaadagomat. És most itt ülök, pihegek, és nem tudom eldönteni, hogy azonnal elkezdjek-e horgolni, vagy előbb fejezzem be Neil Gaimantól A temető könyvé-t. (Harry Potter után H.P.-t megkerülve nem lehet különc gyerekekről szóló könyvet írni.)
__________________________________________
Ez szép:
"Te mindig te vagy , és ez nem változik, és te mindig változol, és nem tehetsz ellene semmit."
"Te élsz, Sen. Azaz végtelen lehetőséggel rendelkezel.Megtehetsz bármit, csinálhatsz bármit,álmodhatsz bármit. Ha megváltoztatod a világot, a világ megváltozik. Ez lehetőség. Ha meghalsz, elszáll. Nem lesz. Megtetted, amit tettél, álmodtad, amit álmodtál, leírtad a neved. Talán itt temetnek el, talán még járni is tudsz majd. De abból a végtelen lehetőségből nem marad semmi."
Azaz elolvastam a könyvet is, és kész az egyik kiegészítő is. :o)) Majd ha hazamegyek, lefényképezem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése