2010. január 28., csütörtök

Valami, és megy valahová

Kezdődik a farsangi szezon, és a bálba rendesen ki kell öltözni. Pingvin úrfi már elkészült, a hölgynek - természetesen - több időre van szüksége, de hamarosan ő is indulásra kész.



Nagyon jó közönség vagyok mindenkinek, aki viccet akar mesélni, mert körülbelül 3 nap alatt elfelejtem a poént, és úgy hallgatom 5.-ször is, mintha sose hallottam volna. :o) Azért néhányat valahogy mégis megjegyeztem, az egyiket most megosztom mindenkivel, aki nem ismeri. Valószínűleg azért nem felejtettem el, , mert annyira nincs értelme, hogy az már szép.
Tehát:
a székely bácsi meglát egy teknőst. Nézi, nézi, majd jó idő múlva megszólal: Hát ez most vagy valami, vagy megy valahová. :o))))
Más:
A pöttyök győztek. Bár a kórházat - egyelőre - megúsztam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik az állatkák, mint mindig!!! Örülök, hogy megúsztad a kórházat, bár az nem jó hír, hogy a pöttyök maradtak :( Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Ohhhhh, die Schildkröte ist zuckersüß.
    Sie gefällt mir wirklich sehr gut. Ich möchte sie auch häkeln.
    Gibt es zu ihr eine Anleitung?

    Schön, dass es Dir wieder besser geht.
    Ich komme nachher/ später nochmal wieder. Da gab es doch eine Frage ...

    Liebe Grüße.

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  3. Hallo.
    Anleitung habe ich leider keine, ich mache ja alles nach meiner Vorstellung. Aber es ist nicht so schwer, du faengst ein Ei an, und machst du es etwa bis die Haelfte, dann kommen die Beine: 4 Lm in Kreis, und dann jede M verdoppeln, nach 3 Reihen 2 M zus. haekeln. Kopf auch so, aber auf der einen Seite haekelte ich cca nach der 4. Reihe 2 zus. und ab der naechsten R auf der einer Seite je 2 zus, auf der anderen 2 verd.
    So haelt er den Kopf ein bisschen oben. Der Schwanz ist ein Kreis zusammengerollt.
    Ausstopfen und noch eine Ellypse für den Bauch, die unteren Teile rein, A "Bauchdeckel" rauf, und zus. naehen.
    War das einigermassen zu verstehen?
    Richtig Gesund bin ich noch nicht, ich nehme eine Menge Medikamente, aber ins Krankenhaus muss ich vorlaeufig nicht. Aber es scheint ich darf gar kein Fleisch essen. Und nichts mit Konservierungstoffen. Na, was bleit übrig?

    VálaszTörlés