2013. február 1., péntek

Azért is

Nálam már tavasz van, Vagy legalább is megpróbálom minden eszközzel idevarázsolni. Annyira elég volt már a hidegből, a fagyból, abból, hogy negyed óra, amíg a parkolóból a suliig csúszkálok. (Nagyon sajnálom magam.) És csak a jóisten tudja még meddig....  Akkor legalább itthon legyen tavasz. Kerül, amibe kerül,. Még ha februárban nem  kapunk is fizetést. A hét eleléig nem tudta senki, kinek kell leadni a betegállományos igazolást. Hogy ki fizeti a bejárók utazását, ... hogy honnan lesz vécépapír, kéztörlő. Ha kifogy a másolóból a festék, csak márciusban másolunk, mert addig nem tudják megoldani. Jól átgondolt és megszervezett munka volt ez. Biztos lesz. aki meg is kapja majd a jutalmát érte. De nálam már tavasz van. Igyekszem nem felhúzni magam, mert az árt - azt mondta a doktor. A nézem a tanári ablakából az (általam is vitt) eleségre szálló madarakat (cinkék, tengelicék, vörösbegyek.Még egy igazi meggyvágó is idetévedt! Még sose láttam élőben)Nézem az a teszkó-gazdaságos virágaimat, és örülök a napsütésnek.

 
 A maszatka egy csili. december elején elszórtam a magjait, elő is bújt két levélke, és elégedetten szemlélte a világot. de semmi áron nem nőtt. A hét elejéig, amikor is gyorsan hozott két új levelet. Azóta ismét pihen, de már biztosan lesz belőle növény. :o))


 Horgolgatom az x. kendőt - már új mintát kellene kitalálni, mert eléggé uncsi. De persze ezt még befejezem.
elkészült a pótkesztyű. Csak sajnnos nem ugyanolyan színű. Hehe, csak miután kész lett, vettem észre, hogy ez más fonalból van. Sebaj, így leszek menő! (Ja, és meglett az eredeti is. :o)) )
Aztán eszembe jutott, hogy a sulibüfében még mindig hóemberek lógnak itt-ott. Tehát elkészítettem a legújabb dekorációt. Miután kitaláltam, hogy hogyan is legyen, találtam vagy 3 videót, ami a szívek készítését mutatja be. Majdnem úgy csináltam én is. :o)

Az előző megjegyzésekre nem volt időm akkor válaszolni, de mindenképp el kell mondanom, hogy Mmama írása nagyon megtisztelő, és hogy nagyon sajnáltam. amikor bezárat a blogját- szerettem vele emlékezni az elmúlt időkre. A kép meg .. persze, igem jellegztes a táj. Itt is suli, ott is suli, de én egyikben sem dolgozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése