2012. október 30., kedd

Mint Babits ...


"mint akit nagy hír kerget le hegyéről
és ha kérdik a hírt, nem bir mást mondani: ősz van!

nagy hírként kiáltja amit mindenki tud: ősz van! 
úgy vagyok én is, nagy hír tudója:"
 
Én is csak ezt a hírt tudom mondani. Az előző bejegyzés a 24. órában készült, a következő naptól kezdve volt minden, köd, eső, hó, felhő - sok - és fájdalom (- az is sok).
Tudjuk, ez jön, hozzá kell szokni, majd jön új tavasz, új napsütés, és talán a nyár is visszajön.
      Úgy szokott lenni.
Még mindig nem vagyok valami aktív, olvasok (erről a Kindle és a canadahun tehet), és javítok - erről pedig a hivatásom. Ebbe legalább visszataláltam. Amennyire nehezen álltam bele a nyár után a régi kerékvágásba, annyira benne vagyok most.
Szervezkedünk. Lesz  "Dobj el mindent és olvass!", "Olvasni jó" játék. Ezúttal Mark Twain Koldus és királyfi-jából, mindemellett van egy nagyon okos 10. osztályom is  (meg ismét nagy óraszámban adhatom elő, hogy tudok németül :o))-már amennyire). Szóval még mindig hivatásnak nevezhető a munkám.  És ez jó. Az év elején egykissé aggasztott, hogy nem vagyok eléggé 21. századi, de túltettem magam rajta.
Készítettem őszi díszeket: néhány horgolt tököt, de őket elajándékoztam, meg nekün egy ajtódíszt, bár ez elég minimal art.


A pöttyös bögrék pedig szaporodtak. Sopronban a Deák étteremben a Deák-kapuccsínóhoz jár egy elvihető bögre. Kedves ismerősöm feláldozta magát, és ivott egyet, hogy kaphassak pöttyös bögrét, az elfajzottat meg a Tescóban leltem.
A radiátoron pedig az utolsó szál megmentett petrezselymek száradnak.
Ismét sapkakészítésre adtam a fejem. Nem volt nehéz, de csak a lelkem melegíti. :o)Ugyanis jól sikerült, és még az ellenzője is olyan, mint egy ellenző, de akkorák a lyukai, hogy átsüvít a jeges éjszaki szél rajtuk.


És persze készül a 4-es számú kendő. :o)) Fehér.



2 megjegyzés:

  1. A Kindle és a canadahun nálam is OK arra, hogy ... :)Jók a bögrék :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, hát napsütéses, de szélcsendes napokon kellemes viselet lesz! :o) A süvítő mínuszokban meg majd egy melegebbet viselsz! :o)

    VálaszTörlés