2012. január 30., hétfő

Bongyorka

Lassan készülnek új dolgok, mert még mindig mindenféle dolgozatokkal és versenyekkel vagyok elfoglalva. De Bongyorka  készen van.  Természetesen lila bársony a szoknyája, és a blúza meg egy olyan párnahuzatból készült, amelyből már kiszedtem a tömőanyagot. Óriási felfedezést tettem: Rájöttem, hogy élesebb a kép, ha fényképezéshez felveszem a szemüvegem. :o)) (Na,  nem mindig.)
A következő versenyünk az ún. Jókai-verseny. Három művet kell elolvasni, és azokból vannak roppant kreatív feladatok. Nos, az én reszortom a Névtelen vár.... vááá! 400 oldal egész jó, majd kb. 100 jegyzőkönyvekből idéz a nemesei inszurrekció nagyszerű  és hősies voltának igazolására. Aztán a végén kinyírja a hősnőt. :o(
Na, akkor megyek, javítok tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése