2011. november 7., hétfő

Beszökött

Az ősz. A konyhámba. Tegnap 3 napja. Akkor még egészen szép volt a bokor. Azóta sokat veszített ékeiből. Hull a levél a fáról az ágakról.  Viszont még mindig kellemes érzetet kelt a látvány. Sétáltam a parkban, és annyira szépek voltak a fák, hogy gondoltam, hazaviszek egy kicsit belőlük. (A muskátli nem a parkban nőtt, hanem a lépcsőházban, és a színhatás kedvéért került a csokorba.)
Tessék megfigyelni az évszakok találkozását az asztalon! A napraforgó még a nyarat idézi, a befőttes üveg melletti szalvéta pedig egyértelműen a karácsonyt. (Azért a napraforgók uralkodnak. :o) Viszont annyi karácsonyi szalvéta került elő a pakolás közben, hogy évekig nem kell venni.) Ami még az üveg mellett látható, az ajándék. Én kaptam. Henitől. Köszönöm, kedves meglepetés volt.
Egy kis zsebkendőtartó (vagy valami ehhez hasonló) és egy tolltartó. De én valószínűleg a Lillypenetmet fogom benne hurcolni. Pont azon tűnődtem, hogy mégsem kéne csak úgy a tatyómba behajítva hordani, de az eredeti tartója elég nehéz.
És újra kedvem támadt énekelni horgolni. Készült egy
 












 Ki találja ki, mire való?

2 megjegyzés:

  1. Kis bálna.. Szappantartó? Örülök, hogy újra horgolsz! Gratulálok az ajándékhoz:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy odaért és tetszik is :D Pzs-tartó :)
    Én is bálnára tippelek - nyomorgatni való :)

    VálaszTörlés