2011. március 13., vasárnap

Kettő, de nem Lotti

A minap ugyan azt terveztem, hogy a két Lotti lesz a következő nagyobb lélegzetű dolog, de  -tavaszodván - meggondoltam magam. Most a nyulaknak van ideje.
Így először lett egy zsebnyúl.
Aztán egy hazafias. :o))

Végül sikerült egy óriásnyúl is, majd a párja. :o))


Aztán már csak elrendezés kérdése, hogy család legyen belőlük. Mintegy megismételve a tavalyi kék nyulas motívumot. (De most nem csapódott hozzájuk szamár. Mert elsőre sikerült mindegyik nyúl. :o))   )

Végül jön a drágább a leves, mint a hús tipikus esete: Pénteken elmentem sárga fonalat venni ( Mintha abból kevesebb jutna 5 dekára, mindig az fogy el először. :o) ) És megtetszett egy terítőnek való anyag. Pontosabban a cseresznyék. Aztán azon gondolkodtam, hogy cseresznye ide, cseresznye oda, azért elég sötétté teszi a szürke, tehát fel kell dobni valamivel. Így vettem hozzá egy gombolyag piros horgolófonalat.  Itthon lelkesen nekiláttam, és amikor félig kész volt, rájöttem, hogy ha ezzel a bonyolult szélmintával akarom körbehorgolni, két gombolyag sem lenne elég, akkor meg a széle pont 3-szor annyiba kerülne, mint a terítő maga. Bontás, újrahorgolás,  még mindig túl sokat vesz fel, bontás..stb. Most megint kész a fele, és valószínűleg elég is lesz a piros. :o) Egyébként teljesen relaxos munka: egy, kettő, három, négy öt hat-  egy  - három -  egy  - egy, kettő, ...


Végül pedig - nem mellesleg - éljen az alternatív gyógyászat! Amit 3 orvos 5-féle gyógyszerrel nem tudott leküzdeni, azt egy természetgyógyász 2 hónap alatt megoldotta. Na, jó, nem ehetek tojást kolbásszal és mogyoróval, tejföllel, és nem ihatok hozzá tejeskávét, de ... nem kizárt, hogy ez is bekövetkezhet. :o)))

4 megjegyzés:

  1. Liebe Eta,

    ja, es ist schrecklich, dass es solche miesen Frauen gibt.
    Bin entsetzt und enttäuscht von dieser Bloggerin.

    Lieben Dank für Deine tröstenden Worte ...

    Pfiffigste

    VálaszTörlés
  2. Édesek a nyuszkók! A hazafias különösen tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi: Sajnos a hazafias inkább olasz, ahogy tegnap Katona Kálmán a tévében elmondta, mert a kokárdát belülről kell "olvasni". De egy viccesnek elment.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak a nyuszkók, nekem az elsőről valamiért a kockásfülű nyúl jut eszembe, de nem tudom miért :)
    Wow, nagyon jó hír a természetgyógyászos, örülök neked!!!!

    VálaszTörlés