2011. március 6., vasárnap

"Ej, mi a kő!"

Helyes kis kendermagos tyúkanyó költött nálam tojásokat a tavaszvárás jegyében. Ugyan nem kelt  ki 9-10 csibe, de ennyi is  tavaszért kiabál.  Ja, és egy kiskacsa is bekeveredett a fészekaljba, de jól megértik egymást a valamennyien.
Egyébként gyönyörűen süt a nap, és nagyon nem akaródzik elhinni, hogy ebből délutánra zegernye lesz. Hátha mégsem....
Újabb kísérletet tettem a mackókkal, de ez a példány  még mindig nem felel meg a mackóság képzetének. Azért már alakul. :o)
Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy be kéne gyűjteni egy amigurumis könyvet, és a minta alapján próbálkozni,  de hamar elvetettem az ötletet, mert szerintem ez is olyan, mint az oktatás, nem működne - nálam - az ISO akárhány.  Legyen bár mindegyik tökéletlen, de a maga módján, és nem úgy, mint a másik 30. :o) Én meg majd elvégzem magamban, hogy kibéküljek a tökéletlenségükkel.

9 megjegyzés:

  1. Csuda édes kis fészekalj! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak.Szerintem tökéletesek - könyv nélkül is :D

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak a baromfiak! Mi is a baj a macival?? Szerintem jóóóó!

    VálaszTörlés
  4. Ó, ezek a csibék és a kacsa valami csuda aranyosak és nagyon élethűek (már amenynire pont kell). Nagyon tetszenek. A maci is teljesen jó szerintem. minden maci más, és pont ezért különleges. :)

    VálaszTörlés
  5. Das sind ja wieder ganz entzückende Tierchen liebe Eta,
    die kleine Ente, rechts im Bild, in die hab ich mich verguckt.
    LG Kristina

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki a fészekalj, és a maciddal sincs semmi probléma :) Szerintem sokkal jobbak, mint a könyvbeliek!

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok. És hatékonyan követelték a tavaszt, mert ma már gyönyörű napsütés volt:o)) A macival az a helyzet, hogy a képzeletemben létezik egy MACI, de eddig még egyszer sem sikerült megközelíteni sem. De nem adom fel. :o)
    Danke Kristina! Die Küken hatten die Aufgabe, den Frühling zu verlangen, und es hat gewirkt. :o))

    VálaszTörlés
  8. Eta, nem is értem miért nem voltam eddig rendszeres követőd... kerestem-kerestem magam, de nem találtam sehol... pedig szeretek erre járni...
    A tyúkocskád tényleg fenomenális, és tényleg nagyszerű páros lehetne a kakaskámmal... érdekes, hogy épp egyidőben születhettek, csak várjuk ezt a tavaszt, vagy mi a kő...

    VálaszTörlés