2011. március 19., szombat

Japán

 Sokáig úgy gondoltam, a blogon ne legyen más, mint amiket horgoltam. Aztán lassan-lassan beleszövődött az éltem egy darabja is. Most pedig  úgy érzem, a ma kapott levelet, képeket, felhívást meg kell mutatni mindenkinek, aki érdemesnek tart arra, hogy ellátogasson ide.
Megdöbbent és mélységesen elszomorít, ha összevetem a korábbi képeket a földrengés és a cunami utáni
helyzettel:

http://www.nytimes.com/interactive/2011/03/13/world/asia/satellite-photos-japan-before-and-after-tsunami.html
 A középen lévő csíkot jobbra-balra elhúzhatjuk.

A link mellé ez az üzenet érkezett:

Kedves Barátaim 
Kaptam, küldöm. Kérlek, tegyetek ennek eleget!
Egy éveket Japánban töltő diákom kérését tolmácsolom: 
Kedves Barátaink, Testvéreinek!

Kérünk mindenkit az emberiesség és a Jézusi szeretet nevében, hogy a 
Japánban történt szörnyű katasztrófára gondolva, - tartozzon bármilyen 
közösséghez vagy sem - március 19-én, szombaton este 9-kor csendesedjen 
el, s velünk együtt imádkozzon a japán népért, sorsának jobbra 
fordulásáért, esedezzen az emberiség közös sorsáért! Bizalommal helyezze 
Isten irgalmas kezébe a helyzet rendeződését, a szenvedő japán 
családoknak kérjen gyógyulást, megtartatást!

Kérünk mindenkit, hogy terjessze felhívásunkat.
 





1 megjegyzés: