2010. december 13., hétfő

Gyors - rövid (?)

A legutóbbi hétvégementes hétvége felborította a blogolós ritmusom. Mintha elmaradt volna a vasárnap. Jó, jó, tudom, a naptárban benne volt, de aznap kellett mindent elvégezni, amit egyébként szombaton szoktam. És még az ajándékok... ajaj! Persze nem csak ez gátolt abban, hogy a heti rendessel jelentkezzem, hanem az is, hogy  nem nagyon van mivel. Készült 20 db golyó, de azokkal még van munka: Az idő nagy részében meg a kedvenc időtöltésemmel voltam elfoglalva: sálat kötöttem. Ezúttal magamnak. Miután a szülinapomra kapt fonál háromszorosából sikerült meghorgolnom egy (befőttes) sapkát (olyan fodros a széle, mint jobb háziasszonyok kamráiban a textillel lefedett befőttek.),  vettem hozzá illő fonalat ( a boltban még úhy tűnt, hogy hozzá illő, de itthon kiderült, mégsem annyira), és egy este/ 36 sor sebességgel  nekiálltam sálat kötni. Eredetileg horgolni akartam, mégpedig karikákból (ahogy ez az alján látszik - valami spanyol blogon láttam hasonlót, de nem mentettem el, és persze már nem emlékszem rá pontosan, hogy voltak összeillesztve), de a harmadik karika már az istennek sem akart rendesen kifeküdni. Így feladtam a tervet. A meglévő karikákat nem dobtam a sutba, kár lett volna értük. :o) Szóval kötögettem, amíg el nem aludtam. De mivel a világ legunalmasabb dolga egy ilyen sál megkötése, többnyire kiesett a kezemből a cucc, és inkább lefeküdtem. Azért mégis csak elkészült.
:o) ÉS még fonál is maradt, ezért tegnap este gyorsan készítettem hozzá zongorakesztyűt. A fele kb 2 óra alatt elkészült, ma biztos meglesz a párja is. :o) Mintha gyorsabban menne.
 Készült néhány angyal  és hóemberke is, ilyesmik:
de már valamennyien gazdára találtak.
Holnap adventi műsor, aztán enyém a világ. (Csak még azt nem tudom, mihez kapjak benne.)

2 megjegyzés:

  1. Nem erre gondoltál véletlenül? (http://picasaweb.google.com/105338672273413642164/HorgoltVegyesMintak#5465437894160286290)
    Így is nagyon jó lett a sálad, használd egészséggel, és a kesztyű is, nagyon szép színe van.
    Az angyal és a hóember ennivalón édes, mint mindig :D

    VálaszTörlés
  2. De igen, kettőig még rendben is volt, de a harmadik már nem illeszkedett szépen.

    VálaszTörlés