2009. november 11., szerda

újraegér


Mindenki a karácsonyi készülődés lázában ég. Persze én is gyártok mindenféle ajándéknak valót, de az még nem publikus. Így valami mást szeretnék megmutatni. Az ötlet nem saját, a nyáron egy német oldal hivatkozott erre. Akkor rögtön kipróbáltam, és három agg hálóing reinkarnálódott mint macskabölcső (kép nincs), amit a macsek azonnal birtokba vett (pedig el sem magyaráztuk neki, mire való), majd gyorsan kinőtt. Ezért készült neki másik is. Meg egér. Őrületes rohangászást, kergetőzést rendezett vele. Jobb volt, mint a tévé. :o) Persze egy halom egyéb dolgot is lehet megunt, kinőtt pólókból készíteni, pl. edényalátétet, mint az eredeti blogban. Arra azonban figyelni kell, hogy
1.ne legyen túl vastag a madzag, amit gyártunk. Én 6-os tűvel horgoltam - az volt itthon a legnagyobb -, és szegény eléggé megrendült a munkában.
2. egyenletsere vágjuk a csíkokat. Sose voltam híres arról, hogy valamit pontosan a vonal mentén el tudok vágni, hát ha még vonal sincs. :o) Így aztán nagyon izgalmas lett a cucc struktúrája. De a macskát nem zavarta.
Ezek mostanában készültek, nem azért mert a régit a cicó teljesen leharcolta, hanem mert újabb macskák jelentkeztek ajándékért.
Hűűűű! Most látom, hogy az angol bejegyzésnek van fordító programja. Gyönyörű! :o)))) Majdnem annyira jó, mint az egérrel játszó macska.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése