2009. november 23., hétfő

"Ez itt a reklám helye"

Amikor rájöttem, hogy tudok horgolni, azzal is szembesültem, hogy a nagymamámtól örökölt 2 db horgolótű csak olyan leheletfinom csipkékhez való, amilyet csak ő tudott. Tehát elkezdtem beszerezni mindenféle tűket mindenféle fonalakhoz. Kisvárosomban leginkább a szép színes nyelű "Ezüst" márkájú vackokat lehetett kapni. Azt persze,hogy vackok, addig nem is sejtettem, míg nem került a kezembe véletlenül egy "Príma"-tű. 2,5-es. Leírhatatlan a különbség! Lehetőleg mindent azzal horgoltam - ha jó volt a méret, ha nem. :o)) És fontolgattam a merész elhatározást, hogy beszerzek még néhányat. Mint annak a bizonyos orosz kishivatalnoknak, csak ez járt a fejemben, és már az a merész ötlet is felmerült, hogy egy teljes sorozatot akarok birtokolni. Aztán szülinapom táján elhatározásra jutottam, és a neten rendeltem 5 db ronda, fekete nyelű csodát. És hogy nehogy elkallódjanak, a közeli 100-as boltban megvettem a legolcsóbb emeletes tolltartót - 600-ért. (Nem tudok varrni, gépem sincs.) Azóta a színes nyelűek dísznek jók, de a feketék viszik a prímet. És már csak a 7-10-es méret hiányzik. De olyat talán nem is lehet kapni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése