2009. augusztus 22., szombat

medvéék


Biztos lehetett volna az előbbieket is egy bejegyzésbe betenni, de azt még ki kell tanulni. A kockákat szintén az előbbi lapról szedtem. Ezért hivatkozom az elődre, aki ezt fontosnak tarja. :o)
Szóval a kockák 2 kisbabának készültek, és mivel szivaccsal vannak kitömve, moshatók. Bennük pedig egy Béres-porcerős flakonban lencse van, így zörögnek is - no csak finoman.

A felső macik is ajándékba készültek. Mint minden, amit elkészítek.

Valahogy elügyetlenkedtem az első bejegyzést. :o) Akkor most valamit magamról:
Egy betegség következtében gyakran vagyok "fékezett habzású", azaz nem nagyon tudom elhagyni a lakást. Egy ilyen alkalommal rájöttem, hogy tudok horgolni. (no, ez hosszabb történet), és lelkesen ajándékoztam minden ismerősömnek saját készítésű táskákat. (Ha akarták, ha nem.) Most télen pedig rátaláltam az amigurumis lapokra, és elvarázsoltak. Azóta különféle állatkákkal próbálkozom. Ennyi mese dióhéjban a képekhez. És majd lassan feltöltöm az egész állatfarmot is. Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése