2012. december 9., vasárnap

Várakozom?

Nos, még létezem. Tulajdonképpen csak a hidegfrontos napokon hiszem el a helyettesítő dokinak, hogy beteg vagyok. De akkor nagyon. Az ilyen szép száraz, napsütéseseken alig. Ha átérek a zebrán, amíg zöld a lámpa, rendben vagyok. :o) Ma ez történt. Egyébként meg közeleg a karácsony.  Ilyenkor szoktak a nyomasztó dolgok történni. Ez most is bejött. Szerintem senki nem kap az idén ajándékot, se ötletem, se időm a bevásárlásra. Még egy zongorista-vezető kesztyű elkészítésére sincs  ...talán energiám, pedig a tavaly készültet tegnap nekiajándékoztam annak a kistermelőnek, akitől évek óta a zöldséget és a salátakrumplit szoktam vásárolni. Mutatta, hogy mennyire el van gémberedve a keze. Nem is csoda, volt vagy mínusz 8 fok. Szóval sürgősen szükségem volna vezetős kesztyűre, meg el kellene készíteni az idei ajándékokat.
Csupán egy bagoly készült, mert egy ismerősömnek sürgősen kulcstartóra volt szüksége. Mellette, mögötte pedig sorakoznak a hókusok; ötletem van a befejezéshez, időm kevésbé. És még kellene vagy 15. Hm. Nem tudja valaki, nem marad el az idén a karácsony?

 Minden eshetőségre felkészülve (Pascal után szabadon: "Fogadjunk a karácsonyra!"), szóval minden eshetőségre felkészülve elkészítettem az idei adventi "koszorúmat": vettem egy olívakínálót, meg 4 gyertyát (na, jó, nyolcat, mert az első változatban nem tetszett a végeredmény). Az összes többit a természet adata. Ja, a masnit nem, az valamelyik régi karácsonyról maradt. Mer nem selejteztünk elég hatékonyan.
 Csak zárójelben jegyzem meg, Kindle még mindig nyerő. Segítségével ismertem meg Wallandert, akinek talán válaszolnék a hirdetésére - ha nem lennék már házas. És ő meg nem lenne kitalált figura. :o))) ÁÁÁ, inkább mégsem!
Amikor nem a sulival vagyok elfoglalva, és nem az én drágaszágommal, akkor igyekszem kitalálni, mi az, ami laktató, finom, és alacsony szénhidrát-tartalmú. Így készült a minap retekleves. Ez már a 2.0.
 Hagymát pirítottam, rá reszelt répákat, majd amikor ezek megpárolódtak, felöntöttem vízzel, némi bio zöldséglevesporral  megszórtam, és tettem bele egy pár darab kukoricatésztát. Mikor szinte szétfőtt, belekevertem a reszelt hónapos retket, és került rá egy kevés rizstejszín. Aki igazival is eheti, annak finomabb levese lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése