2012. december 20., csütörtök

Ember tervez



Majd szépen, naponta 2-3 darabjával elkészítem a kollégáknak szánt hóemberkéket. Gondoltam december elején. Aztán közbeszólt a legnagyobb rendező, és az utóbbi két hét minden délutánján a kórházban voltunk látogatóban. Tudnék mesélni! :o( Abszurdisztánon kívül előfordulhat pl, hogy egy közel 80 éves embert két vizsgálat között a folyosón felejtenek, és végül 3-4 óra elteltével  2 főorvos tolja át a másik szintre a másik vizsgálatra, mert el akarják végezni a feladatukat?) Így aztán a hókusok kis híján hókusok is maradtak. Kedd este fejeztem be belőle ennyit. Roham munkában. :o( Ám mivel kb 30 cucc kellett volna, nem voltam elégedett. De megoldottam ezt is. Nagggggyon előrelátó voltam a nyáron, és vettem fél kiló pálinkás pohárkát. (Némi szépséghiba miatt kilóra adták.) Már csak karácsonyi matrica kellett volna. Azt sajnos nyáron nem kaptam. De most majd figyelek, és amint előkerülnek januárban leárazva, azonnal begyűjtöm a jövő évit! Mert most sem. Szóval bejártam a várost, és sehol nem volt efféle. Végül mégis kaptam kettőt, bár az egyik mintha sírkoszorú volna. Gyorsan felmatricáztam felespoharakat, körbeezüstöztem, és szereltem bele egy gyertyát. Mintha az isten is karácsonyi ajándéknak teremtette volna. :o) Még sikere is volt. Kép nincs. Örömömben, hogy kedd éjfélre elkészült, és sikerült szállításra kész helyzetbe hoznom, elfelejtettem lefényképezni.  (Azért kedden, mert tegnap voltam utoljára, mától betegápoló volnék, ha nem találták volna ki, hogy majd inkább  holnaptól. Mert egy vizsgálat még hátra volt, és csak délután lehetett  elvégezni.)
Egyébként a minap gyorsan összecsaptam egy vezetős kesztyűt. Nem túl szép, de a célnak megfelel. 



 Ma kipróbáltam, ehetek-e mandulát. Nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése